تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجبار چینی‌ها برای نصب نرم‌افزار جاسوسی روی موبایل مسلمانان

اجبار چینی‌ها برای نصب نرم افزار جاسوسی بر روی موبایل مسلمانان+ سندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت های جاسوسی و سرقت اطلاعات از کاربران موبایل و اینترنت مساله ای است که بسیاری از دولت های جهان برای رسیدن به اهدافشان آن را انجام می دهند و این امر معمولا به صورت نامحسوس انجام می شود، اما اتفاق جدید و شگفت انگیز، جاسوسی علنی استان خود مختار چین از کاربران موبایلی است.

مقامات استان خودمختار شین جیانگ که مسلمانان بسیاری در آن زندگی می کنند مردم این منطقه را مجبور کرده تا نرم افزاری نظارتی را روی موبایل خود نصب کنند. آنها در غرب چین اعلام کرده اند، هر فردی از این دستور اجباری سرپیچی کند 10 روز در زندان بازداشت خواهد بود.

اپلیکیشنی که مقامات این استان نصب آن را اجباری کرده اند  Jinwang نام دارد. این نرم افزار به صورت هوشمند تمامی مطالب از جمله عکس و ویدئو و اسنادی را که با تروریسم یا فعالیت های غیرمجازی دینی در ارتباط باشد را شناسایی خواهد کرد و در صورت یافتن چنین مطالبی به کاربران برای حذف آن هشدار می دهد.

از دیگر دسترسی های این اپلیکیشن می توان دسترسی به سابقه چت ها در شبکه های اجتماعی، اطلاعات سیمکارت افراد، اطلاعات وای فای و ... اشاره کرد که مستقیما به سرورهای دولتی ارسال می شود.

انتهای پیام/

اقدام عجیب چینی ها برای مبارزه با تروریسم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجبار چینی‌ها برای نصب نرم‌افزار جاسوسی روی موبایل مسلمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..