تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن طی درگیری‌های کرانه‌باختری و غزه

شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن طی درگیری‌های کرانه‌باختری و غزهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، اشغالگران صهیونیست به فلسطینیان حمله ور شدند و به سوی آنان گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور شلیک کردند. در جریان این تجاوزات دو فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

این تظاهرات در چارچوب فعالیت‌های "جمعه خشم" و در پاسخ به فراخوان جنبش مقاومت اسلامی حماس برگزار شد.

در نوار غره نیروهای اسرائیلی یک نوجوان ۱۶ ساله به نام عبدالرحمان ابوهمیسه را به شهادت رسانده و شش تن دیگر را مجروح ساختند. این تلفات مربوط به درگیری‌های شرق اردوگاه البریج و جبالیا در مرزهای شرقی نوار غزه بود.

نیروهای اشغالگر اسرائیلی همچنین روز جمعه عبدالله طقاطقه ۲۳ ساله را نیز در اردوگاه جوش عتصیون در جنوب بیت لحم در کرانه باختری به بهانه اینکه به یک سرباز اسرائیلی چاقو زده، به شهادت رساندند.

در درگیری‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری نیز ۲۲۵ تن زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس روز پنجشنبه طی فراخوانی همه فلسطینیان کرانه باختری و نوار غزه را به حضور و نقش آفرینی در برنامه‌ها و فعالیت‌های جمعه خشم دعوت کرد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

شهادت فلسطینیان در غزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن طی درگیری‌های کرانه‌باختری و غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..