تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا

کد خبر: ۵۷۲۹۳۴

۵۷۷  بازدید

زنان و مردان اسپانیایی سوار بر اسب در یک جشنواره باستانی باهم رقابت می‌کنند. مردم در امتداد خیابات ال کارپیو دی تاجو جمع می‌شوند تا این منظره را تماشا کنند.

برترین ها: زنان و مردان اسپانیایی سوار بر اسب در یک جشنواره باستانی باهم رقابت می‌کنند. مردم در امتداد خیابات ال کارپیو دی تاجو جمع می‌شوند تا این منظره را تماشا کنند. اسب سواران اسانیایی با هم رقابت می‌کنند تا سر غازهایی را جدا کنند که روی سیم به صورت معلق بسته شده اند. این جشنواره عجیب و غریب از یک تمرین نظامی در قرون وسطی ریشه می‌گیرد که در آن اسپانیایی‌ها برای آزاد کردن سرزمین خود از فاتحان مسلمان تلاش می‌کردند. در گذشته اسب سواران باید تلاش می‌کردند سر یک غاز زنده را جدا کنند، اما اکنون این کار متوقف شده است. با این حال این تغییر برای راضی کردن گروه‌های حامی حقوق حیوانات کافی نبود و اعتراض آن‌ها را به این جشنواره وحشیانه برانگیخت. آن‌ها خواستار ممنوعیت نمایش این فستیوال شدند و در بیانیه‌ای گفتند: «غاز‌ها ویژگی هایی دارند که انسان‌ها برای آن ارزش قائلند و تلاش می‌کنند به آن دست یابند. آن‌ها به یکدیگر متعهد هستند، جفت‌ها تمام عمر با هم زندگی می‌کنند و جوجه هایشان را با هم بزرگ می‌کنند و از آن‌ها محافظت می‌کنند و از یکدیگر مراقبت می‌کنند.»

جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا  جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره باستانی کندن سر غاز سوار بر اسب در اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..