تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانفرانسیسکو؛ مرکز بهترین معماریِ ویکتوریایی جهان

کد خبر: ۵۷۱۲۴۰

۵۳۶  بازدید

سانفرانسیسکو عجایب معماری زیادی دارد از جمله پل گلدن گیت، برج کویت، خیابان لمبارد و هرم ترنسامریکا. این‌ها تنها تعدادی از متمایزترین نشانه‌های این شهر هستند.

برترین ها: سانفرانسیسکو عجایب معماری زیادی دارد از جمله پل گلدن گیت، برج کویت، خیابان لمبارد و هرم ترنسامریکا. این‌ها تنها تعدادی از متمایزترین نشانه‌های این شهر هستند. سانفرانسیسکو تعداد زیادی ساختمان ویکتوریایی هم دارد که در خیابان‌های تپه‌ای مرکز فرهنگی کالیفرنیای شمالی قرار دارند. اگرچه بسیاری از آن‌ها ساختمان‌های مسکونی قدیمی هستند، اما همه آن‌ها در زمان حکومت ملکه ویکتوریا در سال‌های ۱۸۳۷ تا ۱۹۰۱ ساخته نشده اند. در حقیقت بسیاری از آن‌ها بعد از زمین لرزه و آتش سوزی سال ۱۹۰۶ که حدود ۵۰۰ بلوک شهر را ویران کرد ساخته شدند. پس از این فاجعه، روح زیبایی شناسی قرن نوزدهم غالب شد. پنج نمونه از بهترین ساختمان‌های ویکتوریایی را در این مطلب مشاهده می‌کنید که ثابت می‌کنند سانفرانسیسکو بهترین معماری ویکتوریایی را دارد.

کنسرواتور گل


کنسرواتور گل در سال ۱۸۷۹ به روی عموم باز شد. این سبک خانه شیشه هایی جزء ثابت معماری ویکتوریایی بود که نمونه مشهور آن کریستال پالاس لندن است.

 سانفرانسیسکو بهترین معماری ویکتوریایی را دارد

 

خانه هاس لیلینتال

خانه هاس لیلینتال به روی تورهای عمومی باز است. این خانه ساده بزرگ با یک برج تکمیل شده و در سال ۱۸۸۶ طراحی شده است.

سانفرانسیسکو بهترین معماری ویکتوریایی را دارد 

 

هیت اشبوری


هنوز به نظر می‌رسد هیت اشبوری ریشه در جنبش هیپی در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ دارد و یک سبک معماری تاریخی نسبتا پایدار را نشان می‌دهد.

 سانفرانسیسکو بهترین معماری ویکتوریایی را دارد

 

ساختمان هتالینگ


معماری ایتالیایی که یادبود رنسانس ایتالیایی است چکیده اوایل دوران ویکتوریا بود. ساختمان هتالینگ با پنجره‌های متقارن و طراحی ظریف نمونه عالی این سبک در دنیای جدید است.

 سانفرانسیسکو بهترین معماری ویکتوریایی را دارد

 

 

بانوان رنگی میدان آلامو


در میان زیباترین خانه‌های ویکتوریایی سانفرانسیسکو «بانوان رنگی میدان آلامو» قرار دارد که از آن با عنوان ردیف خانه‌های کارت پستالی یاد می‌کنند.

 سانفرانسیسکو بهترین معماری ویکتوریایی را دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانفرانسیسکو؛ مرکز بهترین معماریِ ویکتوریایی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..