تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت آقای وزیر از یک وعده بانک مرکزی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دیدار خود با رییس کل بانک مرکزی نوشت: دوستان بانک مرکزی قول داده اند هر چه زودتر نسبت به کامل کردن پرداخت از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

به گزارش شمانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات(جمعه) در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز گذشته جلسه بسیار خوبی با «ولی الله سیف» رییس کل بانک مرکزی برای همکاری بیشتر، ترغیب و تسریع پرداخت های الکترونیک بر روی تلفن همراه داشتم.

عضو شورای عالی فضای مجازی نوشت: تحقق بسیاری از خدمات دولت الکترونیک و دولت همراه منوط به اجرایی شدن این موضوع است.

واعظی با تاکید بر اینکه همکاران بانک مرکزی قول دادند هرچه سریع تر خدمات پرداخت موبایل را به طور کامل برقرار کنند، نوشت: با توجه به اینکه امروز مردم بیشتر امور خود را با تلفن همراه انجام می دهند، ایجاد و راه اندازی دولت همراه مورد نظر است و ان شاالله با همکاری همه بخش های دولت بزودی شاهد راه اندازی فاز نخست آن خواهیم بود.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت آقای وزیر از یک وعده بانک مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..