تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: از تحریم‌های شدیدتر علیه روسیه استقبال می‌کنیم

کاخ سفید: از تحریم‌های شدیدتر علیه روسیه استقبال می‌کنیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در گفت‌وگو با شبکه خبری ای‌بی‌سی اظهار کرد: ما به همکاری با مجلس نمایندگان و سنا برای اعمال تحریم‌ها علیه روسیه تا زمان حل و فصل مناقشه اوکراین ادامه می‌دهیم.

این در حالی است که بسیاری از قانون‌گذاران آمریکایی خواهان آن هستند که دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مواضع جدی‌تری علیه روسیه اتخاذ کند.

جان تون، سناتور جمهوری‌خواه در گفت‌وگو فاکس نیوز اظهار کرد: فکر می‌کنم لایحه مربوط به تحریم روسیه در سنا با اکثریت مطلق به تصویب خواهد رسید.

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به تلاش‌های اخیر کنگره برای تصویب تحریم‌های جدید علیه روسیه، گفت: دولت از اقدام قاطع علیه مسکو به ویژه درخصوص اعمال این تحریم‌ها حمایت می‌کند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

استقبال کاخ سفید از تحریم علیه روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: از تحریم‌های شدیدتر علیه روسیه استقبال می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..