تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت آقای بازیگر از یک مجله سینمایی

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛جرج کلونی اعلام کرد که عکاس مجله‌ای فرانسوی از حصارها و حفاظ‌های خانه به صورت غیرقانونی گذشته و در حریم خصوصی خانه از آن‌ها عکس‌برداری کرده است.

بازیگر «یازده یار اوشن» در بیانیه‌ای اعلام کرد که از عکاس نامبرده و مجله‌ای که عکس را منتشر کرده است، شکایت می‌کند و تا جایی که قانون اجازه بدهد دست از پیگیری برنخواهد داشت.

جرج و امل کلونی ماه پیش از به دنیا آمدن دوقلویی به نام‌های الا و الکساندر خبر داده بودند اما از آن زمان هیچ تصویری از آن‌ها منتشر نشده بود.

مجله فرانسوی «Voici» جمعه ششم مرداد تصاویری از جرج و امل کلونی و دوقلوها منتشر کرد. آن‌ها در تصاویر منتشر شده در حال قدم زدن در باغی دیده می‌شوند که به گفته مجله نزدیک دریاچه کومو در ایتالیا است.

مجله منتشر کننده تصاویر هنوز واکنشی به تهدیدهای کلونی نشان نداده است.

 منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت آقای بازیگر از یک مجله سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..