تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با تلفن همراه، مرگ دردناک دختر جوان را رقم زد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، مرگ دردناک یک دختر جوان را در شهر " سوژو " در استان آن هوئی چین نشان می دهد. این دختر که سرگرم بازی با تلفن همراهش بود ناگهان در اثر از دست دادن تعادل خود از بالای پله های یک پل عابر پیاده به پایین سقوط کرد و بیهوش شد.

بازی با تلفن همراه، مرگ دختر جوان را رقم زد + تصاویر
یکی از شاهدان عینی سن تقریبی این دختر را 20 سال اعلام کرد و گفت که وی بلافاصله بعد از سقوط دچار بیهوشی شد. وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت که این دختر سرگرم چک کردن یا بازی با تلفن همراهش بود که در اثر عدم تعادل به پایین سقوط کرد.

بازی با تلفن همراه، مرگ دختر جوان را رقم زد + تصاویر
 این دختر که هوشیاری خود را از دست داده بود بلافاصله  به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند جان وی را نجات دهند.
گفتنی است؛ در ماه آوریل نیز یک پسر 2 ساله نیز توسط یک خودرو که راننده آن مشغول چک کردن تلفن همراهش بود زیر گرفته شد و جانش را از دست داد.

بازی با تلفن همراه، مرگ دختر جوان را رقم زد + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با تلفن همراه، مرگ دردناک دختر جوان را رقم زد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..