تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست قدرت شمشیر سامورایی های ژاپنی+فیلم

تست قدرت شمشیر سامورایی های ژاپنی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زمانی که خردسال بودیم با تماشای شمشیر بازی سامورایی ها در فیلم های ژاپنی حسابی تحت تاثیر قرار می گرفتیم و با شمشیر های پلاستیکی یا حتی گاهی اوقات یک تکه چوب به مبارزه ای نمایشی با یکدیگر می رفتیم و آنقدر بالا و پایین می پریدیم تا از نفس افتاده و خسته با چهره ای رنگ پریده به خانه باز می گشتیم .
یکی از شمشیرهای معروف سامورایی ها کاتانا نام دارد که از سال 1392 میلادی تولید آن آغاز و با ترکیب فولاد و کربن در دمای 750درجه سانتی گراد ساخته می شود، با مرگ تدریجی سامورایی ها در ژاپن، کم کم صنعت شمشیر سازی رو به افول نهاد اما بد نیست بدانید که در جنگ جهانی دوم نیز عده ای از افسران ژاپنی با همین شمشیر تیز و مرگبار به صحنه جنگ وارد شدند.


گفتنی است در نزاع های قبیله ای در ژاپن هم، کاتانا مورد استفاده طرفین جدال بوده است اما در حال حاضر برای انجام حرکات نمایشی و تمرینات ورزشی از آن استفاده می شود.

انتهای پیام/

میزان بُرندگی شمشیر سامورایی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست قدرت شمشیر سامورایی های ژاپنی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..