تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی میت 10 با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می‌شود

یکی از مدیران هواوی، ریچارد یو، اعلام کرده است که میت ۱۰ به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود و از دوربینی بسیار قدرت‌مند بهره می‌برد.

در مصاحبه با وب‌سایت بلومبرگ، رئیس گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی به تشریح قابلیت‌های پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی میت ۱۰ پرداخته است. ریچارد یو در رابطه با قابلیت‌های احتمالی میت ۱۰ به عنوان فبلت رده‌بالای هواوی در نیمه دوم سال ۲۰۱۷، می‌گوید:

ما محصولی قدرت‏مندتر (از آیفون بعدی) خواهیم داشت. (فبلت) میت ۱۰ که ماندگاری شارژ بیشتری دارد، با نمایشگری تمام صفحه همراه شده است؛ سرعت شارژ بیشتری دارد؛ قابلیت‌های عکاسی بهتری خواهد داشت و قابلیت‌های بی‌شمار دیگری را در خود جای داده است که به ما کمک می‎کند تا با اپل رقابت کنیم.

  نمایشگر تمام صفحه‌، به صفحه‌نمایش بدون حاشیه اشاره می‎کند که مدتی است به یک استاندارد در میان گوشی‌های پرچم‎دار مبدل شده است؛ با توجه به عرضه‌ی چند مدل مختلف از گوشی‌های پرچم‎دار هواوی، انتظار می‌رود که حداقل یک مدل از دو مدل هواوی میت ۱۰ که برای معرفی در اواخر امسال در نظر گرفته شده است، به نمایشگری بدون حاشیه مجهز شده باشد. با تطبیق ادعای رئیس بخش تجاری مصرف‌کنندگان هواوی با شایعات پیرامون میت ۱۰، به‌نظر می‌رسد که شایعات موجود پیرامون عرضه این مدل با نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی JDI صحت داشته باشد.

مقالات مرتبط:

طی چند سال حضور هواوی در بازار محصولات رده‌بالا، این شرکت توجه ویژه‌ای به دوربین‎ گوشی‌های پرچم‎دار خود نشان داده است؛ به همین جهت با Leica برای توسعه‌ی لنز و الگوریتم پردازشی دوربین گوشی‌های پرچم‎دار خود همکاری کرده و یکی از اولین سازندگانی است که از ترکیب دوربین دوگانه در گوشی‎های پرچم‏دار خود استفاده می‌کند.

میت ۱۰، هم‎چنین به نسل جدید پردازنده‌های Kirin هواوی مجهز شده است که براساس شایعات موجود در ماه سپتامبر به تولید خواهد رسید؛ چیپ‌ست Kirin 970 به عنوان تراشه رده‌بالای هواوی بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه یافته است و از هشت هسته‌ی پردازشی استفاده می‌کند.

همین موضوع باعث خواهد شد تا میت ۱۰، از نظر پردازشی عملکرد بهتری در مقایسه با نسل قبل داشته باشد و هم‎چنین، به لطف استفاده از معماری پردازش ۱۰ نانومتری، مصرف انرژی در فبلت پرچم‎دار جدید هواوی در مقایسه با میت 9 کاهش خواهد یافت. در حال‌حاضر، چیپ‌ست Kirin 960 که در گوشی‌های پی 10 و پی 10 پلاس به‌کار گرفته شده است، قدرت‎مندترین تراشه ساخت هواوی به شمار می‎رود.

در بخش دیگری از صحبت‎های ریچارد یو، وی اشاره کرده است که هواوی از گوشی‌های بسیار ارزان‌قیمت صرف‎نظر خواهد کرد. به‎نظر می‌رسد که سوددهی بسیار پایین از این محصولات، باعث شده است تا شرکت هواوی از عرضه محصولات ارزان‎قیمت جدید صرف‌نظر کند. وی در این خصوص گفت:

ما بازار محصولات بسیار ارزان‌قیمت را رها خواهیم کرد زیرا سود حاصل از فروش این محصولات بسیار کم است و (حضور در این بخش) برای هواوی، به اندازه کافی سوددهی ندارد.

ریچارد یو در بخش دیگری از صحبت‏‌های خود، ادعا می‌کند که هواوی به دنبال حفظ سرعت توسعه‌ی بازار فروش برای محصولات خود است. رئیس بخش تجاری مصرف‌کنندگان هواوی درباره‌ی بازار فروش محصولات هواوی، می‌گوید: «اولویت با اروپا، چین و ژاپن است؛ (در این بازارها) وضعیت اقتصادی مساعد است و مردم می‌توانند (محصولات‎مان) را خریداری کنند».

آنچه که در این میان، بیش از همه جلب‌توجه می‌کند؛ عدم حضور ایالات متحده به عنوان یک بازار کلیدی برای فروش محصولات هواوی است. این سازنده چینی، به سختی تلاش می‌کند تا بخشی از فروش ایالات متحده را در اختیار بگیرد. در رابطه با زمان معرفی میت ۱۰ نیز، باید گفت با توجه به معرفی نسل قبل آن یعنی هواوی میت ۹ در اوایل نوامبر سال گذشته‌ی میلادی، انتظار می‏‌رود که این مدل نیز در اواسط آبان ماه سال جاری به صورت رسمی معرفی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی میت 10 با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..