تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی جالب رهبر معظم انقلاب با محسن هاشمی+فیلم

شوخی جالب رهبر انقلاب با محسن هاشمی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در قسمتی از برنامه دست‌خط گفت: زمانی که پدرم فوت کردند، خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و از ایشان درخواست کردیم که از این پس در حق خواهران و برادران ما پدری کنند و آنها هم قول می دهند شما را به عنوان پدر بپذیرند و حرف شما را گوش دهند.

بنا بر گفته های محسن هاشمی، مقام معظم رهبری پاسخ بسیار جالبی به وی دادند و در جواب این درخواست به شوخی فرمودند که تا آنجایی که ما می دانیم، آنها حتی حرف پدر خود را هم گوش نمی کردند و کمی بعید به نظر می رسد که بخواهند به حرفهای ما گوش دهند.

محسن هاشمی در این لحظه وقتی یاد شوخی رهبر انقلاب افتاد لبخندی زد و گفت: من هم خدمت آیت الله خامنه ای عرض کردم که تمام تلاشم را به کار می گیرم که مسیری را ایجاد کنم تا آنها حرف های شما را گوش دهند.

ویدئو منتشر شده از خاطره دیدار محسن هاشمی با رهبر انقلاب اسلامی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

انتهای پیام/

شوخی رهبر انقلاب با پسر ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی جالب رهبر معظم انقلاب با محسن هاشمی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..