تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مجری شبکه خبر به اقدام مجری شبکه من و تو + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، المیراشریفی مقدم مجری شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود فیلمی را منتشر کرد که نشان میدهد  چطور مجریان شبکه من و تو از صحبت های کارشناس عراقی در مورد نیروهای سپاه جمهوری اسلامی ایران غافلگیر شدند.

شریفی مقدم در این پست نوشت:"پاسخ کارشناس عراقی به چهار نفر مثلا ایرانی!!! این چهار مجری کارشناس فراموش کردند که باتلاق عراق رو آمریکا با حمله سال دوهزار و سه به وجود آورد. داعش رو آمریکا وارد عراق کرد. پشتیبانی داعش، با آمریکا و متحدان منطقه ایش انجام میگیره. پاکسازی عراق از وجود تروریستها، با کمک ایران انجام گرفت ،نه تجزیه عراق!!!
به لحن و خنده های مجری اصلی دقت کنید، استرس و ناشیگری و بی ادبی رو واضح متوجه میشید."

انتهای پیام/

دفاع کارشناس عراقی از نیروهای سپاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مجری شبکه خبر به اقدام مجری شبکه من و تو + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..