تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند

هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند 

پسری که قد 3 متری دارد اهل هندوستان هست و  تا به حال دختری پیدا نشده هست که حاضر باشد با وی زندگی مشترک داشته باشد. پسری با قد ۳ متری که هیچ دختری با او ازدواج کند روزنامه هاي هندوستان با انتشار تصویر او نوشتند که هیچ دختری با این پسر ازدواج نمی کند و در تلاش میباشند که برای او همسری پیدا کنند.

 به گزارش پارس ناز نام این مرد درمندرا تبعه مغرب میروت، اوتار پرادش هند هست. قد درمندرا به علت یک نوع مریضی خاص بیش از اندازه بلند شده هست و به ۳ متر رسیده هست.او در جست و جوی دختر مورد علاقه خود هست و میخواهد عاشق شود و به هر کس درخواست ازدواج میدهد و به خواستگاری می‌رود کسی حاضر نیست با او ازدواج کند

و او معتقد هست دختران از او فرار میکنند و این شرایط ادامه زندگی را برای او دچار مشکل کرده هست.این مرد حدود ۳ متری از کاهش قدرت عضلانی و نیز دردهای گوناگون رنج می‌برد.

هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند

هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند

هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند

هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند

قد بلدنترین مرد جهان،قدبلندترین پسر جهان،افراد قد بلند جهان،مرد هندی قدبلند،مرد هندی 3 متری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ دختری حاضر نیست با این مرد ازدواج کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..