تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | پایان نواز شریف | از شادمانی مردم تا تدابیر شدید امنیتی در پاکستان

تصاویر | پایان نواز شریف | از شادمانی مردم تا تدابیر شدید امنیتی در پاکستان

چند رسانه‌ای > عکس - دادگاه عالی پاکستان امروز جمعه در پایان روند رسیدگی به پرونده اتهام فساد مالی علیه نواز شریف، نخست‌وزیر این کشور، رای به سلب صلاحیت وی داد. هنگام صدور حکم دادگاه، تدابیر امنیتی شدید مقابل دادگاه اتخاذ شد و جمعی از طرفدران و مخالفان نواز شریف مقابل دادگاه حضور یافتند.

نواز شریف در سال های گذشته دو بار به نخست وزیری پاکستان رسیده بود اما هیچ وقت نتوانست دوره پنج ساله نخست وزیری خود را تمام کند. در طول تاریخ سیاسی پاکستان از زمان استقلال این کشور در سال 1947 تا کنون، هیچ یک از نخست وزیران پاکستان نتوانسته اند دوره پنج ساله قانونی را تکمیل کنند تمام آنها بنا به دلایل مختلف از جمله کودتای نظامی و یا متهم شدن به فساد مالی، در نیمه راه، ناچار به ترک کرسی نخست وزیری شده اند.


عکس‌ها: ایرنا
67282




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | پایان نواز شریف | از شادمانی مردم تا تدابیر شدید امنیتی در پاکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..