تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان ستاره استقلال را از فهرست تیمش کنار گذاشت

درخشان ستاره استقلال را از فهرست تیمش کنار گذاشتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران در حالی روز گذشته در نخستین دیدار خود در لیگ هفدهم موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد سپیدرود رشت بگذرد که با نگاهی به ترکیب این تیم متوجه نکته عجیبی می شویم.

در این بازی تنها 3 بازیکن ذخیره در فهرست نفت قرار گرفته بودند و نکته جالب این جاست که مجتبی حقدوست، ستاره جوانی که پس از پایان قرارداد قرضی اش از استقلال تهران به نفت بازگشته جایی در ترکیب نداشت.

حقدوست پیش از دیدار نفت مقابل پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران، قراردادش را در هیئت فوتبال و سازمان لیگ ثبت کرد و برهمین اساس هیچ مشکلی برای همراهی تیمش مقابل سپیدرود نداشت اما حمید درخشان تصمیم گرفته فعلا از این هافبک ریزنقش استفاده نکند.

به نظر می رسد سرمربی نفت پس از دیدار با پرسپولیس از برخی رفتارهای حقدوست به شدت دلخور شده و برهمین اساس نام او را از فهرست نفرات تیمش برای دیدار با سپیدرود خارج کرده است.

باید دید باوجود کمبود نفرات کارساز در ترکیب نفت تهران، آیا درخشان حاضر به بخشش حقدوست می شود یا خیر؟

انتهای پیام/

ستاره سابق استقلال در لیست مازاد درخشان جای گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان ستاره استقلال را از فهرست تیمش کنار گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..