تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دقیقه شماری استقلال برای برگرداندن حکم انضباطی

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محروميتى كه كميته انضباطى فدراسيون فوتبال براى ٣ بازيكن تيم فوتبال استقلال در نظر گرفت در همين راستا نيز مسئولان استقلال نيز به دنبال اين هستند تا به هر شكل ممكن اين موضوع را پيگيرى كنند.

به اين ترتيب استقلالى ها همچنان با توجه به اينكه چيزى حدود ٦ ساعت به بازى مقابل صنعت نفت آبادان باقى مانده به دنبال اين هستند تا با رايزنى و صحبت هاى پى در پى اين مساله را به مسالمت آميز حل كنند تا از اين طريق بتوانند از حضور بازيكنان محروم استفاده كنند.

در هر صورت مسئولان استقلال تا آخرين لحظات منتظر تغيير در راى صادر شده خواهند بود. اما در صورتى كه در اين زمينه اقدام و يا حكم جديدى صادر نشود به طور حتم طبق قوانين AFC و FIFA مديران استقلال مى توانند شكايتى را براى اين موضوع به مراجع بين المللى تحويل دهند.

همچنين در صورتى حكم تغيير نكند شنيده مى شود كه استقلالى ها در نظر دارند در ديدار امروز نيز به خاطر اعتراض به بازيكنان محروم تيم ،مقابل تيم صنعت نفت در هفته اول رقابت هاى ليگ برتر قرار نگيرند.

از طرفى با رفع نشدن محروميت ،مديران آبى پوش با توجه به اقدام مسئولان كميته انضباطى و محروميت بازيكنان قصد دارند بيانيه اى را منتشر كنند تا به اين ترتيب نارضايتى خود را براى قانونى كه براى آنها در نظر گرفته شده اعلام كنند.

انتهای پیام/

آخرین تلاش های استقلالی ها برای برگرداندن حکم محرومیت بازیکنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دقیقه شماری استقلال برای برگرداندن حکم انضباطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..