تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو خبر از جشنواره فیلم شهر/ مریلا زارعی و مجید مجیدی داوران آثار بخش بین‌الملل

جشنواره فیلم شهربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، استفانا گیلرولی گودوین، سامی ناصری، یو وی بین ساری، مریلا زارعی و مجید مجیدی آثار بخش بین الملل این رویداد سینمایی را داوری می کنند.

«سامی ناصری» بازیگر صاحب نام فرانسوی است که با فیلم‌های تاکسی و کد مشهور شد. وی در بیش از پنجاه فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت است و تا کنون توانسته جایزه بهترین بازیگر مرد در فیلم «روزهای با شکوه» از جشنواره فیلم کن و جوایز بین المللی دیگر در فیلم های «رای» و «تاکسی» در جشنواره لوکارنو را دریافت کند.

«یو وی بین ساری» یکی از برجسته ترین کارگردان کشور مالزی است که با فیلم آشوبگر در سال 1995 مشهور شد و به عنوان اولین فیلم ساز از کشور مالزی در جشنواره کن حضور یافت.

او با اولین ساخته بلند سینمایی خود موفق به دریافت 11 جایزه برای بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم شد. در کارنامه کاری وی می توان به داوری جشنواره های بین المللی، آسیایی و جشنواره بین المللی کوالالامپور اشاره کرد.

«استفانا گیلرولی گودوین» از ایتالیا و دختر یکی از کارگردان های برجسته ایتالیا یی به نام انزو جی کاستلری است.

«مریلا زارعی» از جمله بازیگران شاخص سینمای ایران است که تاکنون جوایز متعدد ملی و بین‌المللی را دریافت کرده است. وی حضور موفقی در تلویزیون و سینما داشته و تاکنون با کارگردانان شاخصی مانند مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده، رضا میرکریمی، حسن فتحی، و... همکاری کرده است.

بازی در حدود 40 فیلم سینمایی، برای او جوایزی مانند سیمرغ بلورین نقش اول زن جشنواره فجر برای فیلم شیار 143، سیمرغ بلورین نقش اول زن جشنواره فجر برای فیلم زیرسقف دودی، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن جشنواره فجر برای فیلم کیفر، سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر برای فیلم سربازهای جمعه را به ارمغان آورده است.

«مجید مجیدی» کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر مطرح ایرانی است. او اولین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. اولین فیلم بلند وی به نام «بدوک» در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد و با «بچه‌های آسمان» به عنوان یکی از پنج نامزد بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ شد. وی در سال 1393 فیلم سینمایی محمد رسول الله، پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمایی ایران را ساخت و به عنوان تنها نماینده ایران در جشنواره اسکار 2016 میلادی حضور یافت.

*****************

اعلام اسامی و آغاز داوری فیلم‌های بخش مستند و ویدیویی جشنواره شهر

داوری فیلم های دو بخش «مستند» و «ویدیویی» ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در پردیس ملت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، رامین حیدری فاروقی، لقمان خالدی، مرتضی رزاق کریمی، مونا زندی و مرتضی شعبانی به عنوان داوران بخش فیلم‌های «مستند» و همچنین رویا تیموریان، رحمان سیفی آزاد و بهروز شعیبی به عنوان داوران بخش فیلم های «ویدیویی» ارزیابی نهایی آثار را از روزهای گذشته آغاز کردند.

بنابراین گزارش، در بخش مسابقه مستند 27 اثر و در بخش مسابقه ویدیویی 11 اثر داوری می شوند.  

ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از 9 الی 14 مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از داوری آثار جشنواره فیلم شهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو خبر از جشنواره فیلم شهر/ مریلا زارعی و مجید مجیدی داوران آثار بخش بین‌الملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..