تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاکسکان در آمریکا کارخانه ساخت LCD احداث می‌کند

فاکسکان اخیرا اعلام کرد با یک سرمایه‌گذاری ده میلیارد دلاری، در ایالات ویسکانسین آمریکا کارخانه‌ی ساخت LCD احداث و سه‌هزار شغل جدید ایجاد می‌کند.

پس از گزارش‌های متعدد و اعلام وعده‌ی ترامپ در هفته‌ی جاری، فاکسکان دیروز عصر، رسما اعلام کرد که قصد ساخت یک کارخانه‌ی تولید LCD را در ایالت ویسکانسین دارد. این خبر توسط تری گو مدیرعامل این شرکت، دونالد ترامپ و با همراهی اسکات واکر، فرماندار ویسکانسین اعلام شد.

بنابر اعلام فاکسکان، این شرکت در ۳ سال آینده، برای ساخت کارخانه‌ای به مساحت تقریبی ۱۸۰۰ متر مربع، مبلغ ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این شرکت انتظار دارد در آغاز کار، نزدیک به ۳۰۰۰ شغل جدید ایجاد کند؛ در حالی که دولت ترامپ اعتقاد دارد این سرمایه‌گذاری، توانایی ایجاد نزدیک به ۱۳۰۰۰ شغل جدید را در سال‌های پیش‌رو دارد. دولت همچنین انتظار دارد که در آینده، در مناطقی چون ایلینویز، ایندیانا و میشیگان نیز، کارخانه‌های دیگری ساخته شود.

در حالی که تولیدات این کارخانه، از لحاظ فنی می‌تواند در تلویزیون‌ها و سایر وسایل الکترونیکی مصرفی به‌کار برده شود، پنل‌های LCD تولیدی در ابتدای کار، در اختیار کمپانی شارپ قرار خواهد گرفت. این مسئله از آنجایی که هون‌های، کمپانی مادر فاکسکان، بخش اعظمی از سهام شارپ را در اختیار دارد، اتفاق غیرمنتظره‌ای محسوب نمی‌شود.

ترامپ از دوران تبلیغات ریاست‌جمهوری، خواهان افزایش کارخانه‌های تولیدی در آمریکا بوده است. وی به کارخانه‌هایی که تولیدات خود را به آمریکا منتقل کنند، وعده‌ی امتیازات و معافیت‌های مالیاتی را داده بود. بنا به گزارش‌ها، ایالت ویسکانسین، به‌منظور تشویق فاکسکان برای احداث این کارخانه‌ی جدید، مبلغ ۳ میلیارد دلار در نظر گرفته است.

ابتدای هفته‌ی جاری، ترامپ اعلام کرد که تیم کوک، وعده‌ی ساخت سه کارخانه‌ی جدید را در ایالات متحده داده است. البته هنوز مشخص نیست که کارخانه‌ی ویسکانسین بخشی از وعده‌ی کوک به حساب می‌آید‌ یا نه. در این صورت، تولیدات آنها، حداقل در ابتدا، ارتباطی به اپل نخواهد داشت. با این وجود، برخی اشاره کرده‌اند که نام بردن ترامپ از اپل، تنها نوعی بازارگرمی بوده است.

گو، مدیرعامل فاکسکان، در رویداد روز گذشته، با قدردانی از ترامپ اعلام کرد که این شرکت برای گسترش فعالیت خود در خاک آمریکا بسیار هیجان‌زده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاکسکان در آمریکا کارخانه ساخت LCD احداث می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..