تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخت عجیب و تاریخیِ میخ در وین

کد خبر: ۵۷۲۱۲۰

۱۷۰  بازدید

در مرکز یک عمارت عجیب و غریب قرن نوزدهمی در شهر وین، یک محفظه شیشه‌ای قرار دارد که درون آن یک درخت باستانی است. در طول قرن‌ها صد‌ها میخ برای خوشبختی کوبیده شده است.

برترین ها: در مرکز یک عمارت عجیب و غریب قرن نوزدهمی در شهر وین، یک محفظه شیشه‌ای قرار دارد که درون آن یک درخت باستانی است. در طول قرن‌ها صد‌ها میخ برای خوشبختی کوبیده شده است. در اروپای قرون وسطی، کوبیدن میخ آهنی به درخت زنده، صلیب‌های چوبی و حتی صخره‌های یک کار معمول بود، درست مثل انداختن سکه به چاه‌های آرزو یا آبنماها.


گاهی بیماران میخی را به قسمت آسیب دیده بدن خود می‌مالیدند و سپس آن به امید سلامتی به تنه درخت می‌کوبیدند تا درد آن‌ها را جذب کند. این رسم در قرن نوزدهم ناپدید شد و بسیاری از این‌ها «درختان میخ» نامیده شدند. درخت میخ وین قدیمی‌ترین درخت میخی است که هنوز حفظ شده است.

درخت وین یک درخت صنوبر است که تخمین زده می‌شود بیش از ۶۰۰ سال قدمت داشته باشد و اولین میخ‌ها وقتی هنوز زنده بوده در آن کوبیده شده اند. این عمل تقریبا ۴۰ سال قبل از افتادن درخت، یعنی حدود سال ۱۴۴۰ انجام می‌شد. هیچکس مطمئن نیست که این درخت چرا و چه زمانی افتاده، اما در اسناد کتبی نوشته شده این اتفاق در سال ۱۵۳۳ افتاده است. ابهامات زیادی درباره تاریخچه این درخت هست، اما اسناد کتبی نشان می‌دهد که مردم قرن هجدهم هنوز به این درخت میخ می‌کوبیده اند.

درخت عجیب میخ در وین  درخت عجیب میخ در وین  درخت عجیب میخ در وین  درخت عجیب میخ در وین 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخت عجیب و تاریخیِ میخ در وین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..