تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی پرتقالی ، نام احتمالی دیگر برای اندروید هشت

نوشیدنی پرتقالی ، نام احتمالی دیگر برای اندروید هشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ « هیروشی لاکهیمر » مسئول سیستم عامل اندروید در گوگل، از نام جدیدی برای شماره هشتم از سیستم عامل اندروید پرده برداشته است. لاکهیمر اشاره کرده تصمیم مقامات بر این است که نام سیستم عامل 8 اندروید « اورنجینا » باشد.

« اورنجینا » یک نوشیدنی پرتغالی گازدار است که در کشور فرانسه یافت می‌شود. لاکهیمر اخیرا در صفحه شخصی خودش تصویری از نام این نوشیدنی منتشر کرده است. این تصویر آنطور که به نظر می‌رسد یک منوی غذایی شبیه به منوهایی است که در رستوران های شهر یافت می‌شود.

در این تصویر نام « Orangina » در بالای منو قرار گرفته است و کلماتی مانند « Onion - پیاز » و « Olive - زیتون » نیز در این لیست به چشم میخورد. از آنها که نام اختصاری اندروید 8 ، « O » است ، پس تنها خوردنی شیرینی که در این لیست مرتبط با نام اختصاری O یافت می‌شود، « اورنجینا » خواهد بود.

هرچند که این نام هنوز به طور رسمی توسط گوگل تایید نشده است و ممکن است نام اصلی این سیستم عامل « اختاپوس » باشد. اما اگر نام « اورنجینا » برای سیستم عامل جدید اندروید انتخاب شود، تبدیل به اولین مرتبه ای می‌شود که گوگل از نام دسر ها و شکلات ها برای سیستم عامل اندروید استفاده نکرده و به جای آن از نام یک نوشیدنی فرانسوی استفاده کرده است.

در ادامه تصویری که هیروشی لاکهیمر منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید :

نوشیدنی پرتقالی ، نام احتمالی دیگر برای اندروید هشت

انتهای پیام/

نام شماره هشتم از سیستم عامل اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی پرتقالی ، نام احتمالی دیگر برای اندروید هشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..