تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی خانواده‌های ایرانی در تعطیلات آخر هفته فرهنگی/ منتظر اپرای عروسکی «خیام» باشید

همراهی خانواده های ایرانی در تعطیلات آخر هفته فرهنگی/ منتظر اپرای عروسکی «خیام» باشیدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

 فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» اولین ساخته سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه به زودی اکران می‌شود.

نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی‌وپنجمین جشنواره فجر، از هفته آینده 11 مردادماه در گروه کوروش روی پرده می‌رود.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی به همراه دو بازیگر نوجوان سینمای ایران مهدی قربانی و حسین شریفی نقش آفرینی می‌کنند. مهدی یراحی، خواننده این اثر سینمایی است.

این فیلم ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام مرتضی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری رو به رو می‌شود.

عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از: کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، خواننده: مهدی یراحی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: جلال موسوی، مدیر جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: محمدرضا نجفی امامی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، عکاس: نوید سجادی حسینی، مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی، مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبایی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری.

پخش این فیلم بر عهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

تئاتر آخر هفته

اپرای عروسکی «خیام» اثری با پژوهش، طراحی، نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور است که از ۲۵ تیر ساعت ۱۹ در تالار فردوسی روی صحنه می‌رود.

معتمدی اجرای آواز نقش خیام را به عهده دارد و وحید تاج و اسحاق انور، مهدی امامی، ر‌ها یوسفی، حامد فقیهی، بهرنگ عجم و... دیگر آواگران این اثر را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این اپرا عبارتند از: امیر بهزاد (آهنگساز)، فرنوش بهزاد (رهبر ارکستر)، علی پاکدست، مریم اقبالی (دستیاران کارگردان).

اپرای عروسکی «خیام» جدیدترین پروژه گروه تئاتر «آران» و آغاز رپرتوآر اپرا‌های عروسکی این گروه است.

گالری آخر هفته

 نمایشگاه «سرامیک بنیان- مرز» به همت آکادمی هنر‌های تجسمی «آد» تا ۸ مرداد در گالری‌های خانه هنرمندان ایران دایر است.

این نمایشگاه دارای سه بخش فراخوان، گردآوری شده و بین الملل است. در بخش فراخوان با نظر شورای انتخابِ آثار شامل هلیا دارابی، امید قجریان، سیامک دل زنده و کامبیز موسوی اقدم ۱، ۹ اثر از بین ۱، ۰، ۸ اثر در دو مرحله گزینش شده اند. در بخش گرآوری شده با مدیریت هنری چهار هنرمند رجحانه حسینی، بهداد لاهوتی، ندا رضوی پور و زروان روحبخشان هر یک متناسب با تِم مورد نظر هنرمندانی را انتخاب کرده و در راستای ایجاد فضایی همسو با ایده خود، چیدمان آثار را در گالری مجزا به عهده دارند. در این نمایشگاه ۴، ۳ هنرمند حضور دارند.

نمایشگاه گروهی سرامیک بنیان مرز در خانه هنرمندان به همت آکادمی هنر‌های تجسمی آد تا ۸ مرداد در گالری‌های خانه هنرمندان ایران دایر است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

 فیلم تلویزیونی «سجل» به کارگردانی احمد کاوری، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: رحیم باطنی که صاحب یک گاوداری است به‌علت عدم پرداخت مالیات دچار مشکل می‌شود. او که عازم حج است برای فرار از دست قانون با نام جعلی فرشاد عیوضی، گذرنامه فراهم می‌کند. غافل از اینکه فرشاد عیوضی یک کلاهبردار تحت تعقیب است. رحیم باطنی، به‌جای فرشاد عیوضی، دستگیر می‌شود. اصرار او بر هویت واقعی‌اش و اقرار به جعل سند برای سفر مکه مقبول واقع نمی‌شود.

در این فیلم تلویزیونی مهران رجبی، زهره فکور صبور، اردلان شجاع کاوه و میرطاهر مظلومی هنرنمایی کرده‌اند.

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای تعطیلات آخر هفته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی خانواده‌های ایرانی در تعطیلات آخر هفته فرهنگی/ منتظر اپرای عروسکی «خیام» باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..