تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکور «یونس» در حال ساخت است/ لوکیشن‌ها در مشهد می‌گذرد

دکور «یونس» در حال ساخت است/ لوکیشن‌ها در مشهد می‌گذردمحمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «یونس» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون در حال ساخت دکور این فیلم در مشهد هستیم و امیدواریم تا 15 مرداد تمام شود و با اتمام آن پرونده لوکیشن فیلم که تمام آن در مشهد است بسته و برای فیلمبرداری که حدود 20 یا 25 جلسه خواهد بود، آماده می‌شود.

وی افزود: از سویی در حال رایزنی و عقد قرارداد با بازیگران که تعدادشان کم است و عوامل دیگر هستیم و برای تکمیل بخشی از سرمایه ساخت نیز تلاش‌هایی انجام می‌دهیم.

شرف‌الدین درباره حضور فیلم «یونس» در جشنواره فیلم فجر ادامه داد: اگر همه چیز طبق روال پیش برود تمام تلاشمان این است که به جشنواره فیلم فجر برسد و اگر جشنواره دفاع مقدس در آذر برگزار شود حتما فیلم را به این جشنواره ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «یونس»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکور «یونس» در حال ساخت است/ لوکیشن‌ها در مشهد می‌گذرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..