تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانزدهمین استارتاپ گرایند اصفهان با حضور فریدون کورنگی

شانزدهمین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان، ۹ مرداد با حضور فریدون کورنگی، کارآفرین برجسته و مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی مپس برگزار می‌شود.

استارتاپ گرایند، رویدادی غیرانتفاعی و جهانی است که در سرتاسر جهان به شکلی مشابه و در جهت حمایت، جهت‌دهی و آموزش به علاقه‌مندان کارآفرینی برگزار می‌شود. ماهیت رویدادهای استارتاپ گرایند در سرتاسر دنیا تقریبا یکسان باست و با تمرکز بر شبکه‌سازی و یادگیری از تجارب کارآفرینان موفق برگزار می‌شود.

اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران که فعالان اکوسیستم استارتاپی فراوانی دارد، سال‌ها است که برگزاری رویدادهای متنوع استارتاپ گرایند را بر عهده دارد. در حال حاضر می‌توان گفت تنها شهری که هنوز این رویداد را به‌طور منظم در کشور برگزار می‌کند، شهر تاریخی اصفهان است.

رویداد شانزدهم استارتاپ گرایند اصفهان، در تاریخ ۹ مرداد و با حضور یک کارآفرین باتجربه در این شهر برگزار می‌شود. فریدون کورنگی، کارآفرین و مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی مپس (Maps)، میهمان شانزدهمین رویداد استارتاپ گرایند است.

کورنگی متولد اصفهان است و پس از مهاجرت به آمریکا، تحصیلات عالی خود را در این کشور انجام داده و اکنون کاندید دکترای امور مالی دانشگاه مریلند است. او در سال ۱۳۹۱ به ایران بازگشت و شتاب‌دهنده‌ی مپس را با هدف جذب سرمایه برای به وجود آوردن زیست‌بومی پایدار برای نوآوری ایران تأسیس کرده است. شتاب‌دهنده‌ی مپس در حال حاضر در شهرهای تهران و زنجان فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان به حضور در شانزدهمین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان، می‌توانند بلیط این رویداد را از طریق این لینک خریداری کنند. لازم به یادآوری است که این رویداد در تاریخ دوشنبه ۹ مرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن همایش محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانزدهمین استارتاپ گرایند اصفهان با حضور فریدون کورنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..