تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی رحمانه ترین انتقام/ تجاوز گروهی به دختر نوجوان در ملا عام

ساعت 24-دختر پاکستانی که برادرش به دختر جوان دیگری تجاوز کرده بود در حمله ای انتقام جویانه از سوی گروهی از مردان مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

ریش سفیدان یک روستا در پاکستان، برای مجازات فردی که به یک دختر نوجوان تجاوز کرده بود، دستور دادند که به خواهر نوجوان او در ملاء عام تجاوز گروهی شود.

به گزارش منابع محلی، اعضای خانواده های هر دو دختر در این تصمیم گیری دخیل بوده اند و در پی آن، خواهر فرد متجاوز در حضور والدین خود و سایر اعضای دهکده مورد تجاوز قرار گرفته است.

با این حال، مادران هر دو دختری که مورد تجاوز قرار گرفته اند، بعدا با حضور در پاسگاه پلیس به طرح شکایت علیه عاملان دو جنایت پرداخته اند.

محل این دو واقعه، روستای مظفرآباد در نزدیکی شهر مولتان در جنوب ایالت پنجاب بوده است.

آزمایش های پزشکی، وقوع تجاوز به هر دو دختر را مورد تایید قرار داده است.

یک افسر پلیس به بخش اردوی بی بی سی گفت نخستین دختری که مورد تجاوز قرار گرفته ۱۲ الی ۱۴ ساله بوده و دختری که در انتقام از این واقعه قربانی تجاوز شده ۱۶ یا ۱۷ سال داشته است.

این افسر خبر داد که به دنبال شکایت مادران، ۲۵ نفر دستگیر شده اند.

وی در عین حال افزود که عامل تجاوز اول، که تجاوز دوم در انتقام از آن صورت گرفته، متواری است.

ایران خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی رحمانه ترین انتقام/ تجاوز گروهی به دختر نوجوان در ملا عام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..