تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچار: همیشه دیدارهای اول، دشوار هستند

کد خبر: ۵۷۲۲۵۲

۱۵۰  بازدید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدواریم باتوجه به آخرین بازی تدارکاتی که مقابل ذوب‌آهن داشتیم، بازیکنان‌مان به خوبی در نخستین دیدار لیگ برتری‌شان عمل کنند زیرا باتوجه به تجربه‌ای که داریم همیشه دیدارهای اول دشوار هستند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدواریم باتوجه به آخرین بازی تدارکاتی که مقابل ذوب‌آهن داشتیم، بازیکنان‌مان به خوبی در نخستین دیدار لیگ برتری‌شان عمل کنند زیرا باتوجه به تجربه‌ای که داریم همیشه دیدارهای اول دشوار هستند.

 زلاتکو کرانچار در نشست خبری نخستین بازی سپاهان در لیگ برتر مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکر می‌کنم بابت نمایشگاهی که با هماهنگی روابط عمومی باشگاه ایجاد شده بود تا در آن تصاویری خوبی به نمایش گذاشته شود و فروش محصولاتی که به واسطه آن به باشگاه کمک می‌شود.

وی افزود: همه علاقه‌مندان از نقل و انتقالات مطلع هستند؛ چند بازیکن جذب کردیم که امیدواریم بتوانیم با بازیکنان جذب‌شده عملکرد خوبی داشته باشیم؛ مروان حسین و دو بازیکن برزیلی که به تیم ما اضافه شدند از کیفیت خوبی برخوردار هستند و در کنار دیگر بازیکنان ایرانی که از داخل جذب شده‌اند تیم خوبی را ایجاد کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: رافائل چند روز است که به تیم ما ملحق شده و مروان حسین هم پس از اتمام لیگ عراق به جمع ما می‌پیوندد.

وی عنوان کرد: برای فردا یکی دو بازیکن ما با مصدومیت خفیف روبرو هستند؛ در مقابل سایپا دست به تغییرات گسترده‌ای زده و یک سرمربی خوب را جذب کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچار: همیشه دیدارهای اول، دشوار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..