تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلاحت‌پیشه: اصولگرایان چهره‎های برجسته جریان «راست» را با دستان خود می‌سوزانند

فلاحت‌پیشه: اصولگرایان چهره‎های برجسته جریان «راست» را با دستان خود می‌سوزانند

سیاست > مجلس - انتخاب نوشت: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از چهره‌های اصولگرای معتدل در مجلس معتقد است «احیای اصولگرایی نیازمند چهره‌های جدید گفتمان جدید و برنامه‌های جدید است.»

 حشمتالله فلاحت پیشه گفت: مشکل اصولگرایان مشکل ساختاری نیست، مشکل گفتمانی است. در واقع، اصولگرایان در حوزه های اجتماعی و سیاسی زبان گفتگو با مردم را نمی دانند. دلیلش هم این است که معمولا افرادی در جریان اصولگرایی در حوزه گفتمانی عمل می‌کنند که افراد افراطی و تندرویی هستند. بنابراین مردم می‌ترسند از اینکه زمام امور را به دست اصولگرایانی دهند که سوابق تندروی دارند.

او ادامه داد: جریان اصولگرایی یک ضعف برجسته ای دارد که عدم توانانی در نیروسازی است. جدا از این، این جریان، نیروهای برجسته خود را با دستان خود می سوزاند. اشخاص زیادی بودند که در دوران احمدی نژاد کنار گذاشته شدند، بعد از آن هم ما می‌بینیم که همین مشکلات برای اصولگرایی ادامه پیدا کرد.

این نماینده مجلس گفت: به طور مشخص در ایام انتخابات، رقابت هایی شکل گرفت که اصولگرایان نتوانستند در این عرصه ها پیروز شوند. در انتخابات ریاست جمهوری 84، درست مثل انتخابات 96، دو کاندیدا وجود داشت. احمدی نژاد در آن زمان پیروز شد، چراکه مردم دچار مشکلات عدالت اجتماعی بودند. برای همین شعارعدالت اجتماعی وی را باور کردند و به او رای دادند ولی ما دیدیم که در لوای این شعار خیلی مشکلات اقتصادی هم پیش آمد طوری که در انتخابات بعدی، مردم دیگر حتی به شعارهای احمدی نژادی هم رای ندادند یعنی اطمینانشان را به جریان اصولگرایی از دست دادند.

او ادامه داد: من اعتقادی به نو اصولگرایی ندارم، اصولگرایی در ساختمانش به شدت کهنه است یعنی زبان برقراری ارتباط با مردم را نمی داند. اینها هنوز نتوانسته اند در این حوزه از پوسته کهنه و قدیمی خود خارج شوند. تنها راهی که وجود دارد این است که الان اصولگرایان اگر به عنوان دولت در سایه هم می خواهند فعالیت می‌کنند، باید فعالیتشان سازنده باشد و نه مخرب، این تخریب فقط مشکلات را می‌افزاید و مانع پیشرفت امور می‌شود.

27219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلاحت‌پیشه: اصولگرایان چهره‎های برجسته جریان «راست» را با دستان خود می‌سوزانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..