تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منع بکارگیری تراجنسی ها در ارتش آمریکا

دستور منع بکارگیری تراجنسی‌ها در ارتش امریکا به سرعت به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد و واکنش‌ بسیاری را بر انگیخت.

دستور منع بکارگیری تراجنسی‌ها در ارتش امریکا به سرعت به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد و واکنش‌ بسیاری را بر انگیخت.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ترامپ این دستور را روز چهارشنبه در صفحه توئیتری خود اعلام کرد.


وی نوشت، با توجه به سنگین بودن هزینه‌های درمانی، از بکارگیری این افراد در ارتش آمریکا ممانعت به عمل خواهد آمد.


علاوه بر انتقادهایی که به ماهیت این تصمیم صورت گرفت، برخی نهادها و چهره‌های برجسته آمریکایی نسبت به سرنوشت افرادی که هم‌اکنون در ارتش آمریکا مشغول به خدمت هستند، ابراز نگرانی کردند.


وزارت دفاع آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که نزدیک به 2 هزار و 500 تراجنسی به صورت تمام وقت در ارتش این کشور مشغول به خدمت هستند و یکهزار و 500 نفر هم جزو نیروهای ذخیره به شمار می‌روند.


به نظر می‌رسد تصمیم ترامپ حتی در داخل دولت آمریکا هم پرسش برانگیز شده است؛ تا جایی که «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه خود گفت که هیات دولت هنوز به درستی نمی‌داند چگونه باید این دستور را اجرایی کند.


وی تاکید کرد که این موضوع روز گذشته (سه شنبه) به وزارت دفاع ابلاغ شده؛ اما هنوز درباره جزئیات آن تصمیم‌گیری نشده است.


برخی سیاست‌مداران آمریکایی روز چهارشنبه به این موضوع واکنش تندی نشان دادند. از جمله آنها می‌توان به شماری از اعضای دمکرات کنگره آمریکا اشاره کرد که وعده دادند با اختیارات قانونی خود، مانع اجرای آن خواهند شد.


«جان مک‌کین» رئیس کمیته خدمات مسلح سنا هم ساعتی قبل در جمع خبرنگاران گفت که ابلاغ این دستور، نامناسب و زودهنگام بوده و وزارت دفاع و کنگره همچنان مشغول بررسی این موضوع هستند.


به نظر می‌رسد این تصمیم ناگهانی که حتی بسیاری اعضای دولت آمریکا را هم به تعجب واداشته، در هفته‌های آینده کنش و واکنش‌های بسیاری را در عرصه سیاسی این کشور موجب شود.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منع بکارگیری تراجنسی ها در ارتش آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..