تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: دیدار سختی مقابل پدیده داریم

جلالی: دیدار سختی مقابل پدیده داریمبه گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: همیشه دیدارهای اول در لیگ برتر فوتبال بسیار سخت است و دیدار ما مقابل پدیده هم از این قاعده مستثنا نیست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: هدف ما این است که با اطمینان و از اعتماد به نفس لیگ هفدهم راه آغاز کنیم ابتدای فصل گذشته نگران آینده بودیم، اما با برنامه ریزی مناسب در این فصل دغدغه خاصی نداریم. امیدوارم باعث سربلندی باشگاه و خودمان باشیم و در انتهای فصل حسرت فرصت‌های از دست رفته ها نخوریم.

مجید جلالی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما دوره آماده سازی خوبی داشتند و تک تکشان در انتظار شروع لیگ هفدهم هستند. در لیگ شانزدهم به حمله ما ۳۹ گل زرد که ۲۱ گل آن را منشا و نعمتی به ثمر رساندند این دو بازیکنی که از ما جدا شدند به پاس گل هم دادند اما با جذب بازیکنانی مانند مومنی و صادقی به همراه دو بازیکن خارجی دیگر سعی داریم جای خالی آنها را پر کنیم‌.

جلالی در خصوص رعایت سقف قرارداد در نقل و انتقالات لیگ برتر توسط تیم فوتبال پیکان گفت: ما سقف قرارداد نداریم اما اطمینان می دهند که باشگاه پیکان بودجه متوسطی دارد و به صورت مقبول و منطقی در بازار نقل و انتقالات عمل کرده ایم. مسئولان باشگاه پیکان بودجه خوبی را برای تیم‌های پایه در نظر گرفتند تا ظرفیت تولید و تربیت بازیکنان جدید را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد : در خصوص مجوز ثبت قرار دادگاه تا جایی که اطلاع دارند امروز قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ ثبت می‌شود.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان گفت: انتظار ما از مسئولان فوتبال کشور این است که در قبال تیم های لیگ برتری رفتار عادلانه ای داشته باشند اطلاع داریم که بعضی از تیم‌ها هواداران بیشتری دارند اما در فوتبال حرفه ای بین تیمی که هوادار دارد و تیمی که هوادار کمتری دارد تبعیض قائل نمی‌شود.

 انتهای پیام/

مسئولان فوتبال رفتار عادلانه ای با تیم ها داشته باشند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: دیدار سختی مقابل پدیده داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..