تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از دستگاه ام آر آی نوزادان نارس در آمریکا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از انگجت، در برخی موارد تشخیص دقیق مشکل این نوزادان نارس مستلزم استفاده از دستگاه ام آرآی است، اما آسیب پذیری بالای نوزادان مذکور باعث می شود تا نتوان به راحتی آنها را در داخل چنین دستگاه هایی قرار داد.

دستگاه های یادشده آلودگی های زیادی هم دارند و لذا بسیاری از پزشکان در مورد قراردادن نوزادان در درون دستگاه ام آر آی تردیدهای جدی دارند. از همین رو تایید یک دستگاه جدید ام آر آی توسط اداره غذا و داروی آمریکا که به طور اختصاصی برای نوزادان تولید شده، باعث خوشحالی جامعه پزشکی شده است.

این دستگاه با عنوان کامل Embrace Neonatal MRI System به طور اختصاصی برای اسکن کردن سر نوزادان نارس تولید شده و پزشکان می توانند نوزادان را در داخل محل پرورش اطفال زودرس و در دمای کنترل شده آن قرار داده و سپس این مجموعه را به طور مستقیم در داخل دستگاه ام آر آی قرار دهند. محل پرورش اطفال زودرس از تکان خوردن بیش از حد نوزادان در زمان انجام ام آر آی جلوگیری می کند.

کل فرایندآماده سازی نوزاد نارس و استفاده از دستگاه یاد شده کمتر از یک ساعت طول می کشد و اگر برای طفل مشکلی پیش بیاید می توان او را در عرض ۳۰ ثانیه از دستگاه خارج کرد. انتظار می رود استفاده از دستگاه یادشده نرخ مرگ و میر نوزادان نارس در بیمارستان ها را کاهش دهد.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/

ام آر آی نوزادان نارس امکان پذیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از دستگاه ام آر آی نوزادان نارس در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..