تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟

آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟ آیا عکس هاي بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟ 

انتشار تصویر هاي بی حجاب آزاده نامداری در خارج بحث هاي بسیار گسترده اي در فضای مجازی به راه انداخته هست و همچنان ادامه دارد. انتشار تصویر هاي بدون حجاب آزاده نامداری، مجری تلویزیون ایران و شبکه اینترنتی آپارات واکنش‌هاي گسترده‌اي را در شبکه‌هاي مجازی به همراه داشته هست.

از خانم نامداری که در برنامه‌هاي تلویزیونی با چادر ظاهر میشود، فیلم و تصویر‌هایي در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر شده که وی را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی «پارک» در شهری در سوئیس نشان میدهد.آزاده نامداری دیروز در یک پیام ویدیویی به انتشار این عکس هاي واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.

او همین طور گفته بود نمیداند فردی که این تصویر هاي را از وی گرفته با چه قصد و نیتی اینکار را انجام داده هست.خانم نامداری در تازه‌ترین واکنش خود، امروز سه‌شنبه ۳ مرداد «۲۵ ژوئیه» در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشته هست: من یک مادر هستم؛ از مردم عزیز التماس دعا و کمی تفکر و رفعت دارم.
آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟در خدمت اسلام بدون حجاب اسلامی

آزاده نامداری از مجریان زنی بوده که پوشش چادر را تبلیغ می‌کرده هست

ریاکاری؟
در شبکه‌هاي اجتماعی عده‌اي آزاده نامداری را به ریاکاری متهم و از انتشار این تصویر‌ها حمایت کرده‌اند. این تهمت به این علت مطرح شده که خانم نامداری در برنامه‌هاي تلویزیونی و در گفت و گو‌هاي خود همواره بعنوان چهره‌اي شناخته می‌شد که فعالانه از حجاب کامل بخصوص چادر مشکی دفاع و برای آن تبلیغ می کرد.

کاربری به نام بهارنارنج در توئیتر گفته هست: موافق انتشارم. بخاطر رو کردن دست آدمهایی که بخاطر منفعت خودشان رعایت کردن حجاب اجباری را چماق می‌کردند و بر سر مردم فرود می آوردند ولی خودشان معتقد نیستند.شهاب هم در تلگرام گفته هست: چه مفید که با فاش شدن چهره ریاکار آن گونه انسانها به پوچی اعتقاداتشان پی می‌بریم.اما در مقابل کاربر دیگری به نام سعید هم نوشته هست: هرکس اختیار زندگی خودش را دارد.
آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟حریم خصوصی یا نفع عمومی؟
گروهی دیگر انتشار این عکس هاي را نقض حریم خصوصی خوانده‌اند و انتشار عمومی آن را غیر قانونی یا غیراخلاقی دانسته‌اند.در مقابل بعضی نیز موضوع غیر قانونی بودن انتشار این عکس هاي را به علت حضور خانم نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانسته‌اند.

اما بحث درمورد اخلاقی یا غیر اخلاقی بودن انتشار عکس هاي داغ‌تر از گفت‌وگوهای دیگر بود.مدافعان اخلاقی بودن انتشار عمومی این عکس هاي میگویند که آزاده نامداری یک چهره عمومی هست که در تعداد زیادی از موارد به صورت خودخواسته و فعال از حجاب کامل دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار عکس هاي او غیر اخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی لازم هست.

صبا در توییتر نوشته هست: ایشون عملی خلاف گفته‌هاش انجام داده، ما باید نگران اخلاق باشیم؟ از داخل خونه ازش تصویر نگرفتن! نمیشه هم بخوای محبوب باشی هم تو لشکر جمهوری اسلامی.اما مخالفان این نظر میگویند با وجود عمومی بودن محل، این عکس هاي همچنان بخشی از زندگی خصوصی خانم نامداری هست و حتی ممکن هست تبعاتی برای او داشته باشد که عادلانه نباشد.

مونا لیزا در توییتر نوشته هست: حتما تبعاتی برای او به دنبال داره و تنبیه میشه. کاش اینجور نبود و هر شخصی به دلیل چنین مسائلی کنار زده نمی‌شد.کاربر دیگری به نام ماهوش هم گفته هست: مسخره‌ترین کار رو اون شخصی انجام داده که اومده تصویر گرفته از آزاده نامداری تو اون شرایط.

آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟

آزاده نامداری 33 سال دارد و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و پس از آن برنامه‌هاي مختلفی را در تلویزیون دولتی ایران اجرا کرد.او در گفت و گو‌اي در سال 1394 گفت: برخاسته از یک خانواده سنتی هست و تا هفت نسل گذشته از او همه ي در خانواده شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟

خانم نامداری در سال 1395 پس از سه سال دوری، با برنامه آبان در شبکه اینترنتی آپارات به مجری‌گری بازگشت.او چهار سال پیش با فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون ایران ازدواج کرد اما یک سال بعد از او جدا شد.

آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟

آزاده نامداری،عکس هاي آزاده نامداری،تصویر هاي آزاده نامداری،تصویر بی حجاب آزاده نامداری

مطالب مرتبط :

چهره جنجالی به نام آزاده نامداری و حواشی زندگی اش

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

واکنش شوهر جدید آزاده نامداری به ادعاهای همسر سابقش + عکس

حرف های خصوصی آزاده نامداری و همسرش عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..