تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم کمتر دیده شده از حاج احمد متوسلیان در حرم حضرت زینب (س)

فیلم کمتر دیده شده از حاج احمد متوسلیان در حرم حضرت زینب (س)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان یکی از شاخص ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس بود به طوری که در دوران فرماندهی اش در سپاه مریوان به وی لقب "رئیس جمهور مریوان"  را داده بود، و هنگامی که پس از رشادت ها و پیروزی های  بسیار در منطقه جبهه غرب به دستور فرماندهان ارشد برای تشکیل لشگر 27 محمد رسول الله قصد رفتن به جبهه جنوب را داشت ، اشک چشم مردم غیرتمند کُرد بدرقه راهش شد.

پس از عزیمت به جنوب در منطقه دوکوهه تیپ 27 محمد رسول الله که بعد ها یکی از مهمترین لشگر ها در دوران دفاع مقدس شد را با حضور افراد شاخصی مانند شهید وزوایی ، سردار شهید همت ، خرازی ، قجه ای ، شهبازی ، سردار شهید همدانی ، سردار برقی و ... در اواخر سال 1360 تشکیل داد و طی عملیات الی بیت المقدس  با فرماندهی مثال زدنی‌اش بر تیپ 27 ، به عنوان سردار فاتح خرمشهر لقب گرفت.

پس از این عملیات بود که جبهه کفر  توسط رژیم صهیونیستی به یکی دیگر از سرزمین های اسلامی یعنی لبنان حمله کرد که سوریه نیز تا حدی درگیر  این جنگ شد.

برای کمک به امت اسلامی یک گردان  زبده از کشورمان نیز بر اساس تصمیم مقامات ارشد نظام ، انتخاب و به فرماندهی حاج احمد متوسلیان به سوریه عزیمت کرد و در دمشق مورد استقبال پرشور مردم سوریه واقع شد تا جایی که این گردان در خیابان های  این شهر نیز رژه رفت.

اما حاج احمد اهل کارهای نمایشی نبود بلکه مرد عمل بود به همین جهت بارها درخواست انجام عملیات را به مقامات سوری داد، ولی هر بار با تعلل همراه شد. تا اینکه با هماهنگی مقامات کشورمان قرار بر بازگشت شد .

در همین زمان کاردار ایران در لبنان ضمن ملاقات با حاج احمد برای تخلیه اسناد سفارت ایران در بیروت درخواست کمک کرد و این موضوع مبدأ اسارت 4 دیپلمات ایرانی در 14 تیرماه 1361  توسط  فالانژهای  تحت امر رژیم صهیونیستی شد. فراقی که برای دوستان او و حتی جوانانی که ندیده عاشق  حاج  احمد هستند، جانسوز است.

به تازگی ویدئویی ناب و  کمتر دیده شده از حضور سردار حاج احمد متوسلیان در حرم حضرت زینب سلام الله علیه در سال 1361 منتشر شده است که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فیلم زیارت حرم حضرت زینب (س) توسط  حاج احمد متوسلیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم کمتر دیده شده از حاج احمد متوسلیان در حرم حضرت زینب (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..