تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» به چاپ دوم رسید

کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» به چاپ دوم رسید

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی؛ کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» تیر ماه 96 منتشر شد که کمتر از یک ماه پس از انتشار چاپ نخست، به دلیل استقبال خوب مردم به چاپ دوم رسید.

این کتاب به خاطرات شفاهی علی میرقطبی از نحوه‌ ساخت مستند «انقلاب در سبزوار» که با دوربین هشت میلی‌متری خود از تمامی اتفاقات راهپیمایی مردم سبزوار علیه رژیم پهلوی فیلم گرفته است، می‌پردازد.

کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» روایتی از رویدادهای تاثیرگذار تاریخی سبزوار در ماه‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی است و در این اثر روند فیلم‌سازی مستند در بحرانی‌ترین روزهای شرایط کشور در سال 57 در قالب خاطرات علی میرقطبی مرور شده است.

این کتاب از نخستین کتاب‌های واحد تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سبزوار، حاصل 20 ساعت گفتگو با علی میرقطبی است که از سال 89 آغاز شده و مصاحبه، تحقیق و تدوین این کتاب را محمد اصغرزاده بر عهده داشته است.

گفتنی است، این کتاب در ۱۳۰ صفحه، از سوی نشر معارف چاپ شده است.

انتهای پیام/

بيان رشادت های مردم انقلابی سبزوار در يك كتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» به چاپ دوم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..