تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی اسپیکر هوشمندی با قیمت ۴۵ دلار عرضه می‌کند

کمپانی شیائومی به‌زودی رقیب اکو، اسپیکر هوشمند ۱۸۰ دلاری آمازون را با قیمت تنها ۴۵ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

در رویداد MIUI 9 اعلام شد که کمپانی شیائومی به‌زودی یک اسپیکر هوشمند روانه‌ی بازار خواهد کرد. اسپیکر مبتنی بر هوش مصنوعی Mi با طراحی چشم‌نواز خود، به نسخه‌ای کوچک‌شده از دستگاه تصفیه‌ی هوای شیائومی شباهت دارد.

این اسپیکر برای تشخیص ۳۶۰ درجه‌ای صدا مجهز به ۶ میکروفون است و کنترل‌های مخصوص پخش موسیقی در بالای آن قرار دارند. اسپیکر مبتنی بر هوش مصنوعی Mi مجهز به دو درایور صدا است و شیائومی از محصول خود، با عبارت «اسپیکری با کیفیت صدای فوق‌العاده» یاد می‌کند.

در کنار قابلیت استریم موسیقی، کتاب‌های صوتی، داستان‌های کودکانه و رادیوی زنده، اسپیکر Mi از طریق پلاگین‌ها قادر به اتصال به دیگر سرویس‌ها و فراهم کردن امکان دریافت تماس‌ها، هشدارها، اعلان‌ها و یاد‌آورها نیز هست.

قیمت خرده‌فروشی اسپیکر Mi در چین ۲۹۹ یوان معادل ۴۵ دلار خواهد بود و درست همانند باقی محصولات شیائومی، بعید است که مسیر خود را به بازارهای دیگر باز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی اسپیکر هوشمندی با قیمت ۴۵ دلار عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..