تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ویدیویی نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷، توسط کریس هریس

کریس هریس، مجری مشهور خودرویی، به‌تازگی اقدام به تست رانندگی یک دستگاه نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نیسان GT-R از زمان معرفی خود یعنی سال ۲۰۰۷، همواره به‌عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای اسپرت دنیا شناخته می‌شود. این در حالی است که هیچ‌گاه در بین رقبای خود محبوب‌ترین مدل نبوده است. در حقیقت این خودرو جایگاه کنونی خود را مرهون مهندسی فوق‌العاده‌ای است که نیسان ارائه می‌کند. در طی سال‌های اخیر قدرت این خودرو افزایش پیدا کرده است و حالا جدیدترین مدل آن، ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتون متر گشتاور دارد. 

چنین قدرت و گشتاوری به این معنا است که GT-R می‌تواند در کمتر از ۳ ثانیه، سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. کریس هریس، مجری فعلی برنامه‌ی تاپ‌گیر و از مشهورترین بررسی‌کنندگان خودرو در انگلستان، اعتقاد دارد که این خودرو می‌تواند با هر خودروی جاده‌ای در دنیا، به رقابت بپردازد.

 کریس هریس در یک ویدئوی تازه، به این نکته اشاره می‌کند که با توجه به سواری نرم نیسان GT-R، استفاده از آن در مسافت‌های طولانی نیز بسیار لذت‌بخش است. این خودرو در داخل پیست بدون از اینکه دچار حالت کم‌فرمانی یا بیش‌فرمانی باشد، عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود نشان می‌دهد. البته بروز پدیده‌ی کم‌فرمانی در این خودرو می‌تواند عادی باشد، چون نیسان برای دستیابی به حداکثر شتاب در GT-R، اقدام به استفاده از سیستم چهارچرخ محرک کرده است که به این ترتیب وجود مقداری کم‌فرمانی در این خودرو اجتناب‌ناپذیر است.

در کل اگر GT-R را داخل پیست مسابقه برانید این سؤال در ذهن شما شکل خواهد گرفت که خودرویی با وزن ۱۷۵۰ کیلوگرم، چطور می‌تواند عملکردی تا این حد خیره‌کننده داشته باشد. در پایان این مطلب، دیدن ویدیوی جذاب تست این خودرو توسط کریس هریس را به شما توصیه می‌کنیم.

لینک دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ویدیویی نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷، توسط کریس هریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..