تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات در سایت شرکت زیرساخت راه اندازی شد

سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات در سایت شرکت زیرساخت راه اندازی شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به منظور شفاف سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت و به دنبال ارائه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تاخیر (jitter ) ، تاخیر،درصد از دست رفتن  بسته ها  loss) packet ) این شرکت اقدام به انتشار وضعیت کیفی شبکه های مکالمات بین شهری و بین المل بر روی سایت خود کرده است.

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه ، با انتخاب گزینه های شبکه داخلی یا شبکه بین الملل وضعیت شاخص های کیفی این حوزه را مشاهده کنند .

براساس این گزارش در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات(ASR)،  درصد کارایی کانال  ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانال ها (AHT) مربوط به 24 ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده می شود،که این اطلاعات هر 15 دقیقه یکبارنیز بروز رسانی می شود.

همچنین در بخش شبکه بین الملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات(ASR) و متوسط زمان مکالمات(ACT) صادره بین الملل، در 24 ساعت روز گذشته نمایش داده می شود.

این اطلاعات به تفکیک شبکه های ثابت استانی بر روی نقشه ایران ، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.

انتهای پیام/

راه اندازی سامانه سنجش کیفیت در شرکت زیرساخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات در سایت شرکت زیرساخت راه اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..