تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با نمایشگر دوم در پشت گوشی رونمایی شدند

میزو دو گوشی پرو ۷ و پرو ۷ پلاس را با بهره‌گیری از دوربین دوگانه و صفحه‌ی نمایش دوم در پشت گوشی برای نمایش اعلانیه‌ها رونمایی کرد.

پس از آنکه در هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار اطلاعات و شایعاتی در رابطه با دو گوشی میزو ۷ و پرو ۷ پلاس از کمپانی چینی میزو بودیم، دقایقی پیش این دو گوشی هوشمند رونمایی شدند. میزو ۷ پرو و میزو پرو ۷ پلاس از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برند. میزو در طراحی گوشی‌های هوشمند جدید خود با کمپانی‌ Frog که در این زمینه شهرتی جهانی دارد، همکاری کرده است. هر دو نسخه از پرچمدار جدید میزو از وجود صفحه‌ی نمایش دوم در پشت گوشی بهره می‌برند. این صفحه‌ نمایش رنگی حساس به لمس بوده و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از نمایشگر دوم کاربران می‌توانند به بررسی اعلانیه‌های خود پرداخته یا در لیست موسیقی در حال پخش به جستجو بپردازند. حتی می‌توان نمونه‌ی کوچک شده‌ای از نمایشگر اصلی را در این صفحه‌ی نمایش دوم نیز مشاهده کرد.

یکی از بهترین کاربردهای این نمایشگر کوچک که در پشت گوشی تعبیه شده، امکان مشاهده‌ی منظره‌ی عکاسی دوربین اصلی است. در واقع اگر بخواهید با استفاده از دوربین اصلی گوشی که در پشت قرار گرفته، عکس سلفی بگیرید، نمایشگر دوم به کمک شما آمده و در کادربندی و ثبت یک تصویر خوب کمک خواهد کرد. دوربین دوگانه هر دو نسخه از وجود دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند، ضمن اینکه دوربین سلفی نیز دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی است.

با وجود شباهت ظاهری، از نظر مشخصات فنی، میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس چندان شبیه به هم نیستند، حال آنکه صفحه‌ی نمایش میزو پرو ۷ اندازه‌ی ۵.۲ اینچی داشته و برادر بزرگ‌تر از نمایشگری با سایز ۵.۷ اینچ بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر میزو پرو ۷ فول اچ‌دی است، در حالی‌که رزولوشن نمایشگر میزو پرو ۷ پلاس qHD انتخاب شده است. میزو پرو ۷ از وجود تراشه‌ی هلیو P25 مدیاتک با پشتیبانی از پردازش‌های ۶۴ بیتی بهره می‌برند. این تراشه دارای هشت هسته‌ی پردازشی است. میزو پرو ۷ پلاس نیز از وجود تراشه‌ی هلیو ایکس ۳۰ بهره می‌برد که یک تراشه ۱۰ هسته‌ای است.

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

هر دو نسخه از وجود کلید فیزیکی در پنل جلویی بهره می‌برند. میزو این کلید را mBack نام داده است. این کلید علاوه بر انجام وظیفه به عنوان کلید هوم، در حالت لمس القایی نیز به عنوان کلید برگشت عمل می‌کند. ضمنا سنسور اثر انگشت نیز روی آن قرار گرفته است. از دیگر مشخصات فنی میزو پرو ۷ باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. میزو پرو ۷ پلاس نیز از وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. باتری میزو پرو ۷ ظرفیتی ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، حال آنکه میزو پرو ۷ پلاس از وجود یک باتری با ظرفیت ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. هر دو نسخه از فناوری mCharge 4.0 برای شارژ پشتیبانی می‌کنند.

نظر شما در رابطه با جدیدترین محصولات میزو چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با نمایشگر دوم در پشت گوشی رونمایی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..