تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض یک بازیگر به اشتباه فاحش در یک بیلبورد تبلیغاتی

اعتراض یک بازیگر به اشتباه فاحش در یک بیلبورد تبلیغاتیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انواع بنرهای موجود، برای اهداف مختلفی همچون تبلیغات و فرهنگ سازی استفاده می‌شوند که اگر در نوشتن این بنرها دقت نشود نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

این بار تصویری از یک بنر تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام امیر نوری منتشر شده است  که حکایت از یک غلط فاحش در بیلبورد شهری برای فرهنگ سازی حجاب و عفاف دارد. همانطور که می بینید این تابلو  یک ایراد عمده دارد و کلمه ای را به اشتباه نوشته  است.

گویا طراحان این پوستر قصد داشتند کلمه عنبر را بنویسند که در نوشتن آن  گاف دادند و عبارت "گلاب و مشک و عنبر" را به صورت "گلاب و مشک و انبر" نوشته اند.

 اعتراض یک بازیگر به اشتباه فاحش در یک بیلبورد تبلیغاتی

انتهای پیام/

باز هم غلط املایی در یک بنر شهری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض یک بازیگر به اشتباه فاحش در یک بیلبورد تبلیغاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..