تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز گرانی خودرو ابلاغ شد

مجوز افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی، روز گذشته از طرف شورای رقابت به شرکت‌های خودروساز داخلی ابلاغ شد.

۱۳ تیرماه بود که رضا شیوا، رئیس شورای رقابت با حضور در جمع خبرنگاران، اعلام کرد که مجوز افزایش قیمت تعدادی از خودروهای پرتیراژ داخلی که به‌نوعی در بازار خودرو انحصاری هستند و رقیب جدی برای آن‌ها وجود ندارد، صادر شده است. حال امروز خبرها حاکی از آن هستند که این مصوبه روز گذشته از طرف شورای رقابت به خودروسازان داخلی و شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو ابلاغ شده است.

مقاله‌ي مرتبط:

طی آخرین جلسه‌ شورای رقابت که ۱۲ تیرماه جهت بررسی درخواست افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی برگزار شد، مجوز افزایش قیمت تعدادی از خودروها مانند پراید، تیبا، سمند، گروه پژو، تندر 90 و سمند صادر شد. بر اساس این مصوبه، قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر ۱.۵ درصد و سمند، پژو و تندر 90 دستی حداکثر ۳ درصد افزایش قیمت تجربه خواهند کرد. در گروه محصولات پارس خودرو، تندر ۹۰ اتوماتیک مجوز افزایش ۱.۸۸ درصدی کسب کرده است.

سایپا پراید

پیش از این تقی‌زاده، معاون بازاریابی و فروش سایپا، اعلام کرده بود که به محض دریافت رسمی ابلاغیه از طرف شورای رقابت، سایپا قیمت پراید، تیبا و تندر ۹۰ را تا حداکثر ممکن افزایش خواهد داد. بدین ترتیب باید انتظار داشت از فردا، قیمت رسمی پراید و دیگر محصولات سایپا که مشمول مجوز افزایش قیمت هستند، جهش قیمت داشته باشند. هنوز مسئولان ایران‌ خودرو در رابطه با اجرای مصوبه اخیر شورای رقابت و درصد افزایش قیمت محصولاتشان اظهار نظری نکرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز گرانی خودرو ابلاغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..