تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصتی که کمک‌ داور روسی از سردار آزمون گرفت

فرصتی که کمک‌ داور روسی از آزمون گرفتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم روبین‌کازان در بازی هفته دوم لیگ برتر روسیه با بهره‌مندی از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی در زمین تیم زنیت سن پترزبورگ با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. آزمون که از اواسط نیمه‌دوم وارد میدان شده بود در دقیقه 82 به خاطر اشتباه کمک‌داور در زدن پرچم اشتباه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

الکساندر یوگوروف، داور مشهور و سابق روسی و نایب‌رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روسیه در این رابطه گفت: در دقیقه 82 سردار آزمون صاحب توپ می‌شود و آن را تبدیل به گل کرد. در این میان کمک‌داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا می‌برد. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و نمی‌توانم چیزی بگویم. در تصاویر مشخص است که کمک‌ داور اشتباه کرد. شاید به سمت جلو دوید و آخرین خط ممتد دفاعی را از دست داد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

کمیته داوری روسیه به اشتباهش در برابر سردار آزمون اعتراف کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصتی که کمک‌ داور روسی از سردار آزمون گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..