تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض یک بازیگر به انتشار تصاویر جنجالی آزاده نامداری +عکس

اعتراض یک بازیگر به انتشار عکس های بی حجاب آزاده نامداریبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزاده نامداری مجری مشهور تلویزیون که با اجرا در برنامه "تازه‌ها" در سیمای خانواده به شهرت رسید چندی پیش به همراه همسر و دخترش به شهر ژنو سوییس سفر کرد. پس از آن بود که انتشار عکس‌های بی حجابش در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد.

 در همین راستا علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود انتشار عکس‌های بی‌حجاب این مجری مشهور در فضای مجازی را تقبیح کرد.

 علیرام نورایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"قرآن کریم مؤمنان را از هرگونه قضاوت درباره دیگران بدون علم و آگاهی ممنوع کرده است، چنان که فرمود : « ولاتقفُ ما لیس لک به علمُ انّ السّمع و البَصرَ والفؤاد کلّ اولئک کان عنهُ مسئولاً» ‎چیزی را که به آن علم و آگاهی نداری دنبال مکن زیرا گوش و چشم و دل ، همه در پیشگاه خدای متعال مورد سؤال خواهد گرفت. بعضی چیزها بسیار گران به دست می‌آیند، ولی بسیار ارزان از دست می‌روند. شاید نتوان باور کرد که پس از ایمان، چیزی گران‌تر از آبروی مسلمان وجود ندارد. آبروی یک فرد محصول یک عمر زندگی ، تلاش و سختی است که ممکن است در یک لحظه از دست برود، بنابراین گناهی نیز بالاتر و بزرگ‌تر از ریختن آبروی مسلمان وجود ندارد."

 اعتراض یک بازیگر به انتشار تصاویر جنجالی آزاده نامداری+عکس

انتهای پیام/

دفاع تمام قد یک بازیگر از آزاده نامداری+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض یک بازیگر به انتشار تصاویر جنجالی آزاده نامداری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..