تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دونالد ترامپ : اپل سه کارخانه بزرگ در آمریکا تاسیس می‌کند

دونالد ترامپ : به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، که در کمپین های پیش از ریاست جمهوری خود وقت زیادی را با شرکت اپل و مسئولان آن گذرانده بود و از وابستگی شرکت اپل به کارخانه های خارج از آمریکا و کارگرهای غیرآمریکایی آگاه بود، اخیرا طی مصاحبه ای ذکر کرده است که شرکت اپل قصد دارد سه کارخانه آمریکایی در ایالات متحده تاسیس کند.

در حالی که این ادعای ترامپ هنوز از سوی مسئولان شرکت اپل تایید نشده، ترامپ همچنان بر حرف خود اصرار می‌کند و می‌گوید «تیم کوک» مدیر عامل شرکت اپل، به طور شخصی به او گفته است که اپل تصمیم دارد سه کارخانه بزرگ در آمریکا تاسیس نماید.

ترامپ سال گذشته گفته بود: «از شرکت اپل میخواهم بهترین کارخانه جهان را در آمریکا تاسیس کند، حتی بزرگتر و زیباتر از کارخانه های چینی ».

نکته حائز اهمیت این است که ترامپ هیچ جزئیاتی از اینکه این شرکت ها قرار است کجا تاسیس شوند ارائه نکرده و از طرفی خود شرکت اپل نیز این خبر را تایید نکرده است و بعید نیست که ترامپ با این حرفش شرکت اپل را وادار به این کار کرده باشد، زیرا در گذشته نیز چنین اقداماتی از ترامپ سر زده است.

انتهای پیام/

آیا ساخت سه شرکت بزرگ توسط اپل حقیقت دارد ؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دونالد ترامپ : اپل سه کارخانه بزرگ در آمریکا تاسیس می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..