تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال مادر بنیتا پس از شنیدن خبر فوت فرزندش + عکس

تصویری از مادر بنیتا پس از شنیدن خبر فوت فرزندش در فضای مجازی منتشر شد.

حال مادر بنیتا پس از شنیدن خبر فوتش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جسد بنیتا کودک 8 ماهه ربوده شده در مشیریه تهران  صبح امروز در منطقه پاکدشت پیدا شد. سارق خودروی سرقتی را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو بوده و همانجا فوت کرده است.

اما حال خانواده بنیتا کودک معصومی که قربانی این سرقت شد بسیار نامساعد است. تصویری از مادر بنیتا پس از شنیدن فوت کودکش در فضای مجازی منتشر شده است که در ادمه مشاهده می کنید.

حال مادر بنیتا پس از شنیدن خبر فوتش + عکس

بیشتر بخوانید:

تصاویری از عاملان ربودن بنیتا/ عکس های دیده نشده دختر 8 ماهه

اولین فیلم منتشر شده از لحظه ربوده شدن بنیتای 8 ماهه

واکنش‌ کاربران فضای مجازی به مرگ بنیتای 8 ماهه +تصاویر

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال مادر بنیتا پس از شنیدن خبر فوت فرزندش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..