تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۱۱۳ زورگیر و سارق پایتخت +عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۳ سارق و زورگیر و انهدام ۲۸ باند سرقت در سومین مرحله از طرح برخورد با سارقان در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شمانیوز: سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه سومین مرحله از اجرای طرح برخورد با سارقان و زورگیران تهران در سال جاری، اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته مأموران پلیس آگاهی تهران با توجه به رصد یک ماهه خود موفق شدند 28 باند را متلاشی و 113 سارق و زورگیر را دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی پایتخت افزود: سارقان دستگیر شده دارای جرائمی همچون زورگیری، سرقت به عنف، سرقت منزل، سرقت خودرو، کلاهبرداری، موبایل قاپی و ... دارند و این در حالی است که نزدیک به 30 درصد فعالیت‌های این سارقان در خارج از تهران انجام شده است.
 
وی همچنین از دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند سرقت به عنف منزل خبر داد که عمده فعالیت اعضای این باند در چند استان مرکزی و غربی کشور بوده است.
 
ساجدی‌نیا با بیان اینکه اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان تا پایان سال ادامه خواهد داشت افزود: از سارقان دستگیر شده در این مرحله از طرح، مقادیر قابل توجهی طلاجات، فرش‌های دست‌بافت و ... به دست آمده و هنوز تخمینی در خصوص ارزش کشفیات در دست نیست.
 
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به رده سنی جوان سارقان دستگیر شده از سابقه‌دار بودن 60 درصد از دستگیر شدگان در این طرح خبر داد و افزود: آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد میزان سرقت منزل و سرقت مغازه کاهش داشته است و این در حالی است که در حوزه جرائم جنایی از جمله قتل، تجاوز و سرقت مسلحانه نیز شاهد کاهش وقوع هستیم و سرقت‌های مسلحانه رخ داده در سال جاری نیز یا کشف شده و یا سارقان ناکام مانده‌اند.
 
وی با اشاره به نگهداری طلاجات و پول نقد در منازل از مردم خواست تا حتی المقدور طلا و اشیاء قیمتی خود را در صندوق امانات بانک‌ها به امانت بگذارند و بانک‌ها نیز صندوق‌های امانات خود را توسعه دهند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۱۱۳ زورگیر و سارق پایتخت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..