تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح دفتر آستان قدس رضوی با حضور آیت‌الله رئیسی

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید از برگزاری برنامه‌های متنوع در شیراز و 12 شهرستان فارس همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش شمانیوز: دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهمین دوره از جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید با هدف ترویج معارف و سنت رضوی از سوم تا سیزدهم مرداد و همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

احد پاریابی با اشاره به اینکه کاروان‌های فرهنگی و تبلیغی زیر سایه خورشید در حدود 700 نقطه شهری و روستایی کشور و در 150 شهر از 34 کشور حضور خواهند داشت، ادامه داد: 7 هزار برنامه و عملیات فرهنگی برای 3 میلیون نفر مخاطب در دهه کرامت ارائه خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های این کاروان در سطح استان فارس افزود: 3 روحانی از خدام حرم امام رضا (ع)، 3 مداح و 3 سخنران به همراه مدیر کاروان در شیراز و 12 شهرستان با حضور در مساجد جامع، مناطق محروم، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و دیدار با خانواده شهدا به ارائه 130 برنامه فرهنگی می‌پردازند.

پاریابی اهداف برپایی کاروان‌ها را ترویج فرهنگ رضوی، زیارت از راه دور و زمینه‌سازی سفر رایگان به مشهد مقدس از بین افرادی که تاکنون مشرف نشده‌اند، عنوان کرد که حداقل 5 تا 6 دستگاه اتوبوس حامل سفر اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در خصوص برنامه‌های این جشنواره در شیراز بیان کرد: شنبه 7 مرداد دفتر آستان قدس رضوی با حضور آیت‌الله رئیسی در بلوار مطهری جنوبی، نبش گلچین شرقی افتتاح خواهد شد که خدمت‌رسانی به مناطق محروم و شناسایی و صیانت از موقوفات مردم به حرم امام رضا (ع) از اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: جشن روز دختر در جمع دختران کمیته امداد، روز یک‌شنبه 8 مرداد و سه‌شنبه 10 مرداد به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

به گفته پاریابی حضور در بیمارستان ها، بازدید از زندانیان و برگزاری طرح نامه‌ای به امام رضا (ع) با آزادسازی برخی از زندانیان، حضور در نماز جمعه، دیدار با علمای شهر، دیدار با خانواده شهدای ترور و مدافعان حرم ایرانی و افغانستانی از دیگر برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید است.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید با اشاره به برنامه‌های بزم نور در محلات محروم شیراز گفت: در محله گردخون از دوشنبه تا سه‌شنبه 10 مرداد و محله سعدی روز چهارشنبه 11 مرداد با حضور خادمان حرم و با همکاری گروه‌های جهادی شیراز برگزار خواهد شد.

پاریابی به برگزاری بزم نور در حرم سید علاءالدین حسین (ع) و حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) همچنین مسجد امام سجاد (ع) در شهرک سجادیه سیمان نیز اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح دفتر آستان قدس رضوی با حضور آیت‌الله رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..