تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ بی بی سی به فاصله درآمدی کارمندانش

کد خبر: ۵۷۱۵۰۰

۷  بازدید

روزنامه بانی فیلم: در پاسخ به نامه سرگشوده از طرف ستارگان زن شبکه بزرگ بریتانیایی، رییس این سازمان قول داد به درخواست آن ها عمل می کند و حق شان را پرداخت می کند.


به نقل از ورایتی، مدیر کل بی بی سی، تونی هال، به نامه ای از طرف ستاره های این شبکه در مورد اختلاف درآمد بین جنسیت ها پاسخ داده، اقرار کرده که این سازمان باید کارهای بسیار بیشتری برای درست کردن مشکل ها انجام بدهد و اضافه کرده که از سال آینده، ارقام پرداخت شده «بسیار متفاوت خواهند بود.»

پاسخ بی بی سی به فاصله درآمدی فاحش مردان و زنان 


هفته گذشته، بی بی سی مجبور شد آمار و ارقام درآمدها و نام ستاره هایی که از این شبکه بیشتر از ۱۵۰ هزار پوند (۱۹۵ هزار دلار) دریافت می کنند را منتشر کند که به این ترتیب معلوم شد یک اختلاف درآمدی بسیار فاحش بین مردان و زنان وجود دارد.


دو سوم کسانی که بیشترین درآمدها را در بی بی سی داشتند، مرد بودند، که باعث شد گروهی از ستارگان زن بی بی سی نامه ای سرگشوده را به تونی هال امضا کنند و در آن بنویسند: «شما گفته اید که تا سال ۲۰۲۰ فاصله پرداختی بین جنسیت ها را حل می کنید، اما بی بی سی سال هاست که نسبت به مسئله عدم برابری پرداخت ها واقف است. همه مان می خواهیم رسما نام مان را به ثبت برسانیم تا از شما درخواست کنیم همین حالا برخورد کنید.»


هال هم جواب این نامه را با نامه خودش داد، گفت حل کردن این مشکل یکی از «اولویت های شخصی» او بوده و تکرار کرد که می خواهد تا سال ۲۰۲۰ فاصله درآمدی بین جنسیت ها را از بین ببرد و مردان و زنانی که برنامه های این شبکه را روی آنتن می برند، تا آن موقع بتوانند درآمدی برابر داشته باشند. او در پاسخش گفت: «اگر بتوانیم زودتر از آن موعد به آنجا برسیم، مسلما این کار را خواهیم کرد.»


او اضافه کرد: «از همین حالا در سراسر سازمان کارهایی در حال صورت گرفتن است تا این مسئله حل بشود. طی دو ماه آینده جلسه های مشاوره ای گسترده تری برگزار خواهد شد تا بتوانیم در فصل پاییز تغییرات بیشتری را به وجود بیاوریم.»


رییس بی بی سی به ستاره های زن این شبکه گفت به کار و تفکر آن ها احترام می گذارد و برای آن ارزش قائل است، اما مستقیما به پیشنهاد آن ها برای ملاقات رو در رو پاسخ نداد.


او به سابقه اخیر بی بی سی در زمینه برابری اشاره کرد و نوشت: «وقتی من به بی بی سی بازگشتم، گفتم که باید این مسئله را تغییر بدهیم که در حال حاضر فقط ۱۴ درصد برنامه های صبحگاهی رادیویی مجری های زن دارند و تعداد آن ها باید تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند. طی دو سال به این هدف دست پیدا کردیم. گفتم که تا سال ۲۰۲۰ باید در تمام نمایش ها و نقش های اصلی به برابری ۵۰-۵۰ برسیم. فقط باید به برنامه های درام و سرگرمی ما نگاه کنید تا ببینید به چه چیزهایی می توان دست یافت.»


او اضافه کرد: «اما باید برای کاهش دادن فاصله درآمدی بین جنسیت ها کارهای بسیار بیشتری انجام بدهیم. در ساسر بی بی سی، ارقام بخشی ما نشان می دهند که فاصله درآمدی ۱۰ درصد است که در مقابل متوسط ملی ۱۸ درصد قرار می گیرد. من بی بی سی را طوری جهت داده ام که تا سال ۲۰۲۰ بتوانیم این فاصله را از بین ببریم و اگر بتوانیم زودتر به آنجا برسیم این کار را خواهیم کرد.»


هال گفت کاملا از این مسئله اطمینان دارد که ارقام سال آینده متفاوت خواهند بود، البته مقایسه دقیق کار سختی خواهد بود چون تعداد قابل توجهی از سریال های جدیدی که ستاره های بی بی سی در آن ها نقش آفرینی می کنند، توسط بازوی تهیه جدید این سازمان یعنی بی بی سی استودیوز تولید خواهند شد که مجبور نیست ارقام پرداختی اش را منتشر کند.


بیش از ۴۰ ستاره زن بی بی سی نامه فرستاده شده به هال را امضا کردند که از جمله آن ها می توان به الکس جونز، کلیر بالدینگ و کریستی وارک اشاره کرد. آن ها نوشتند: «این فرصتی برای کسانی است که همراه ما هستند و صدایی قدرتمند و بلند دارند تا بتوانند از آن صداها به نیابت از تمام ما استفاده کنند و تا این سازمان را مجبور کنیم شفاف تر بشود و کار درست را انجام بدهد.»


آن ها به هال گفتند: «ما علاقه داریم با شما ملاقات کنیم تا درباره راه هایی صحبت کنیم که با استفاده از آن شما می توانید این تفاوت را درست کنید تا نسل های آینده زنان با چنین تعصبی مواجه نشوند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ بی بی سی به فاصله درآمدی کارمندانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..