تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه‌ای که با فشار تنها یک کلید جمع یا باز می‌شود

کد خبر: ۵۷۱۵۶۸

۳۲۴  بازدید

کمپانی Ten Fold Engineering در جدیدترین اختراع خود مفهوم تازه ای به خانه بخشیده است. مهندسان شرکت یاد شده، نوعی ساختار تا شونده ساخته اند که با فشار تنها یک کلید، باز و قابل استفاده یا بسته و قابل حمل می شود.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: کمپانی Ten Fold Engineering در جدیدترین اختراع خود مفهوم تازه ای به خانه بخشیده است. مهندسان شرکت یاد شده، نوعی ساختار تا شونده ساخته اند که با فشار تنها یک کلید، باز و قابل استفاده یا بسته و قابل حمل می شود.

خانه ی مورد بحث، در عرض ۱۰ دقیقه تا یا باز می شود. از این رو، با خرید آن با قیمت احتمالی ۱۲۹ هزار دلار می توانید محل کار یا زندگی خود را در هر مکانی که دوست دارید، گذاشته، آن را باز کرده و در آن اقامت کنید.

خانه‌ای که با فشار تنها یک کلید جمع یا باز می‌شود

این خانه را می توان نوعی چادر مسافرتی فوق مدرن به شمار آورد که امکانات و امنیت بسیاری دارد.

تاکنون ۶ نمونه آزمایشی و اولیه از این خانه ساخته شده که همگی آن ها در، دیوار، پنجره، دستشوئی، سقف و کفپوش دارند.

برای نصب این خانه به زیرساخت نیازی نیست. سیستم گرمایشی آن با منابع انرژی گوناگون همانند ژنراتور، انرژی خورشیدی، باتری یا سوخت سلولی کار می کند. حتی شومینه هیزمی هم دارد. دستشویی در داخل خانه در نظر گرفته شده. البته در برخی مدل ها، به صورت جداگانه به خانه وصل می شود.

برای دیدن روند استفاده از این خانه از شما دعوت می کنیم تا ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه‌ای که با فشار تنها یک کلید جمع یا باز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..