تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش +عکس

ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش +عکس ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش +عکس 

الهام چرخنده بازیگر سرشناس ایرانی که از همسر سابق خود فرشید نوابی طلاق گرفته بود دوباره ازدواج نموده هست. الهام چرخنده در رسانه ها بسیار خبرساز هست. ازدواج مجدد الهام چرخنده در صفحه شخصی او منتشر شد الهام چرخنده دوباره ازدواج کرد و برای دومین بار وارد زندگی زناشویی شد ماجرای ازدواج مجدد الهام چرخنده را در ادامه بخوانید.

ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش +عکس

ازدواج مجدد الهام چرخنده,همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده که چند سال پیش با تغییر موضع خود درمورد حجاب و به قولی توبه کردن و چادری شدنش تیتر رسانه ها شده بود از همسرش فرشید نوابی طلاق گرفت و بعد از چند سال دوباره خبر از ازدواج مجدد داد.“الهام چرخنده” بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام از آغاز زندگی اخیر خبر داد.

 به گزارش پارس ناز چرخنده با گذشت سه سال جدایی از فرشید نوابی همسر سابق خود، زندگی جدیدی را شروع کرده هست.نام این بازیگر سینما و تلویزیون، در سال هاي قبل، به علت موضع گیری هاي غیرسینمایی، بر سر زبان ها افتاده بود.

ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش +عکس

عکسی که الهام چرخنده درمورد ازدواجش منتشر کرده هست

الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی می باشد.الهام چرخنده با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همین طور با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که نخستین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..