تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵ تا ۱۵ میلیونی قیمت خودروهای خارجی

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، خبر از افزایش قیمت ۵ تا ۱۵ میلیونی خودروهای وارداتی در پی بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو داد.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، ضمن اشاره به قانون ممنوعیت ورود خودرو توسط شرکت‌های متفرقه و همچنین بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو از ۳۰ روز پیش، خبر از افزایش ۵ تا ۱۵ میلیونی خودروهای خارجی در بازار داخلی کشور داد.

وی با بیان این مطلب که «از ماه‌ها پیش به علت عدم صدور مجوز برای شرکت‌های وارد‌کننده متفرقه جهت ثبت سفارش خودرو، پیش‌بینی کرده بودیم که با افزایش قیمت در بخش خودروهای وارداتی روبرو خواهیم شد»، خاطرنشان کرد:

بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو که هنوز هم دلیل واقعی آن مشخص نیست؛ یکی دیگر از علت‌های افزایش قیمت است. شرکت‌های رسمی واردکننده خودرو قادر به تأمین نیاز بازار نیستند و با برهم خوردن توازن عرضه و تقاضا، افزایش قیمت پدیده‌ای قابل پیش‌بینی بود.

مؤتمنی ضمن اعلام این خبر، در مورد قیمت تعدادی از خودروهای وارداتی پس از بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو توسط وزارت صنعت معدن و تجارت، گفت:

هم‌اکنون سراتو با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی، ۱۴۶ میلیون تومان در بازار قیمت دارد و النترا نیز از ۱۴۵ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. خودروی کیا سورنتو نیز با افزایش ۱۵ میلیونی، با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، گریزی هم به بازار خودروهای داخلی زد و اذعان داشت:

در بازار خودروهای داخلی علی‌رغم عدم افزایش رسمی قیمت خودروها توسط شرکت‌های تولیدکننده با توجه به مجوز شورای رقابت در این زمینه، همچنان شاهد قیمت دونرخی خودروها در بازار هستیم. تنها خودرویی که طی روزهای اخیر به دلیل عرضه بیشتر از تقاضای بازار، کاهش قیمت را تجربه کرده است، سمند LX بوده؛ به‌نحوی‌که قیمت این خودرو با ۷۰۰ هزار تومان کاهش، به ۳۱ میلیون تومان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵ تا ۱۵ میلیونی قیمت خودروهای خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..