تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران آغاز به کار کرد

سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران آغاز به کار کردبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین دوره سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران با رویکرد سینما و تئاتر رسماً آغاز به کار کرد.

اکبر جلیلی رئیس سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس با اشاره به اینکه این سمپوزیوم با تغییرات مثبتی همراه است، بیان کرد: اولین دوره سمپوزیوم سال گذشته با بررسی طراحی صحنه و لباس در حوزه تئاتر برگزار شد و در این دوره قرار است، علاوه بر حوزه تئاتر نگاهی هم به سینما داشته باشیم.

جلیلی گفت: متاسفانه بسیاری از سازمان‌ها و نهادها از اولین دوره این رویداد حمایت نکردند و تصور نمی‌کردند، سمپوزیوم با این نظم و برنامه و جدیت برگزار شود، اما خوشبختانه با بازخوردهای مثبتی که روبرو شدیم، اکثر نهادهایی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند قول همراهی و همکاری در سمپوزیوم را به ما داده اند.

رئیس سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس ادامه داد: متاسفانه حوزه طراحی صحنه و لباس تا امروز به صورت تخصصی مورد بررسی قرار نگرفته و با توجه به برنامه‌هایی که به زودی اعلام می شود، این سمپوزیوم می‌تواند فرصتی مناسب برای بررسی تخصصی این هنر و رشد و ارتقای طراحی صحنه و لباس باشد.

جلیلی در پایان با بیان این نکته که ما در حال تجربه‌ یک فرآیند کاملا مستقل هستیم، از تمامی علاقه‌مندان و نهادهایی که می‌توانند در ادامه‌ راه جهت ارتقای سمپوزیوم همیار و همکار ما باشند، دعوت به همکاری کرد.

لازم به یادآوری است بزودی اخبار بیشتری از سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..