تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل تا آخر سال ۱۱ گوشی را با دی دریم سازگار می‌کند

ساندار پیچای، مدیر گوگل اعلام کرده است که ۱۱ گوشی‌هوشمند تا پایان سال از پلت‌فرم واقعیت‌ مجازی دی‎دریم پشتیبانی می‌کند.

مدیر گوگل (Google) و عضو هیئت مدیره آلفابت (Alphabet)، ساندار پیچای در جریان ارائه گزارش مالی این هلدینگ در سه ماهه گذشته، جزئیات چندانی را اعلام نکرد، اما به‌تازگی در رابطه با محصولاتی صحبت کرده است که از پروژه دی‎دریم پشتیبانی می‌کنند. براساس اعلام رسمی ساندار پیچای، تا پایان سال ۱۱ گوشی‌هوشمند اندرویدی به بازار عرضه خواهد شد که از پلت‎فرم واقعیت‌ مجازی Daydream پشتیبانی می‎کند.

مقاله‌های مرتبط:

پروژه دی‎دریم، گوشی‌های هوشمند سازگار را به سیستم‎های واقعیت مجازی محور مستقل تبدیل خواهد کرد و برای استفاده از محتوای واقعیت مجازی، تنها به هدست واقعیت مجازی دی‌دریم ویو (Daydream view) و کنترلر لمسی احتیاج خواهید داشت.

نویسنده وب‌سایت The Verge اعلام کرده است که گوشی پیکسل را با هدست‌های دی‎دریم مورد استفاده قرار داده و ادعا می‎کند که مهم‌ترین وجه‌ تمایز این هدست‌ها در مقایسه با هدست‎های بزرگ‌تر مانند Oculus Rift و HTC Vive که برای اتصال به رایانه‎های شخصی توسعه یافته است؛ وزن سبک‌تر و راحتی بیشتر آن‌ها در هنگام استفاده خواهد بود. وزن سبک گوشی‌های هوشمند سازگار با پروژه دی‎دریم گوگل، کمک خواهد کرد تا در همه‌جا به واقعیت مجازی دسترسی داشته باشید.

در حال‌حاضر، محصولات کمی هستند که با پروژه دی‎دریم سازگاری داشته باشند و همین موضوع، انتخاب‌ کاربران را محدود‌تر خواهد ساخت. از جمله محصولاتی که از این پلت‎فرم پشتیبانی می‌کند، باید به گوشی‌های پیکسل گوگل، موتو زد موتورولا، هوآوی میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین، Axon 7 زدتی‌ای و ذن‌فون AR ایسوس اشاره کرد.

شرکت سامسونگ نیز اعلام کرده است که گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از پلت‎فرم دی‎دریم پشتیبانی خواهد کرد و برای فعال‌سازی آن، تنها به یک به‌روزرسانی سیستمی احتیاج است. با توجه به صحبت‌های اخیر ساندار پیچای، انتظار می‌رود که مدل‌های بیشتری تا پایان سال با پشتیبانی از پلت‎فرم Daydream عرضه شود؛ البته، گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۷ در این لیست جای می‌گیرد و از پلت‎فرم واقعیت مجازی محور گوگل پشتیبانی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل تا آخر سال ۱۱ گوشی را با دی دریم سازگار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..